AdventskalendertrÄden 2024 - The Opening

Antar att det kan finnas en chans att luckans innehÄll rÄkat ramla till nÄgon annan plats i kalendern? Men det vill man kanske inte öppna hela kalendern för att kontrollera...
Ser inte sĂ„ sannolikt ut, Ă„ andra sidan vet jag inte hur stor grejen var i luckan och hur vĂ„ldsam transporten var. Var det typ en pĂ„se saffran sĂ„ kan det sĂ€kert vara sÄ .

Ett av barnen slog sönder tvn i november sÄ mitt inplanerade inköp av hudotekets kalender blev inte av. :( hade förlikat mig med kalendrrfritt Är men sÄ tog mannen barnet pÄ morgonen, gav mig frukost pÄ sÀngen och den hÀr :love1: en hemmagjord kalender i en flyttkartong
20241201_070234.webp

Det rĂ„kade tillkomma en egentillverkad parfymkalender och en frĂ„n LancĂŽme. Den senare tĂ€nkte jag dela med min mor, för hon har lite annan hudtyp Ă€n jag sĂ„ vissa saker passar nog henne bĂ€ttre. 😊

GlossGods: That Base, fÀrgad ögonskuggsbas.
Tror att fÀrgen kommer passa mig utmÀrkt!
LancĂŽme: sminkborttagning
 Parfym: Armani Acqua di Gioia. Luktade gott pĂ„ mig. Inte för stark. Är nog en keeper.
1000015154.webp

1000005816.webp

Lakritsroten: TvÄ kulor med chokladöverdragen lakrits.
Åhlens: Halsband med en liten cylinder med en sten i.
I Vibes Àr det ett yogapass som jag hoppas hinna göra ikvÀll. I kaninernas var det tvÄ godisar formade som hjÀrtan. Blev ingen bild för barnen har redan hunnit ge dem till kaninerna.

Senast Àndrad:

Liknande trÄdar

Tjatter Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đŸ€“ Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„...
44 45 46
Svar
919
· Visningar
28 665
Senast: Halcyon
·
Kropp & SjÀl Ni glömmer vÀl inte... I Är Àr jag hemma sÄ inga problem med en handduk och de lila syrénerna kommer precis att ha slagit ut. Jag kommer...
Svar
10
· Visningar
500
Senast: Migo
·
  • Artikel Artikel
HÀstnyheter Save the date! Boka in den 12-13 oktober redan nu. DÄ Àr det nÀmligen dags för höstens stora samling för ridsportens förtroendevalda...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Gunnar
·
Fritid Har ett paket pÄ ett dhl-ombud, det kom 14/10 och ligger i en vecka. DÄ borde jag vÀl ha hela dagen imorgon pÄ mig att hÀmta? Butiken...
Svar
12
· Visningar
548
Senast: BernT
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka