Vad betyder det?
Att den klumpade sig. Den började nog bli gammal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad betyder det?
Antar att det kan finnas en chans att luckans innehÄll rÄkat ramla till nÄgon annan plats i kalendern? Men det vill man kanske inte öppna hela kalendern för att kontrollera...Big disappointment dag 1.
Kalender Terroirs de France frÄn Bienmanger.
Lucka 1
Visa bifogad fil 157759
Var tom. KundtjÀnst kontaktad.
Ser inte sĂ„ sannolikt ut, Ă„ andra sidan vet jag inte hur stor grejen var i luckan och hur vĂ„ldsam transporten var. Var det typ en pĂ„se saffran sĂ„ kan det sĂ€kert vara sĂ„âŠ.Antar att det kan finnas en chans att luckans innehĂ„ll rĂ„kat ramla till nĂ„gon annan plats i kalendern? Men det vill man kanske inte öppna hela kalendern för att kontrollera...
Ja! Trodde jag missat försĂ€ljningen men lyckades haffa en kalender till sist.Ă h har du Ăsterlenchoklads kalenderask? Den fabriken ligger i vĂ„r lilla by!
Ett av barnen slog sönder tvn i november sÄ mitt inplanerade inköp av hudotekets kalender blev inte av. hade förlikat mig med kalendrrfritt Är men sÄ tog mannen barnet pÄ morgonen, gav mig frukost pÄ sÀngen och den hÀr en hemmagjord kalender i en flyttkartong Visa bifogad fil 157763
Min var inte wonky. SÄ hoppas verkligen att det inte Àr hela kalendern som Àr sned för dig.Ni andra som har Penstore, var er första lucka ocksÄ konstig? Eller har jag fÄtt ett mÄndagsexemplar⊠rÀdd för att alla luckor hamnat snett.
Dagens ranson eller alla kalendrar?Inte för att jag tvivlade men Megara hÀlsar att adventskalendrar Àr da shit och hon Ät glupskt upp allt.
Dagens ranson eller alla kalendrar?
Ja! Trodde jag missat försÀljningen men lyckades haffa en kalender till sist.
Hur lyckas du att inte bli ruinerad pÄ choklad om du bor bredvid fabriken?