Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att folk här aldrig lär sig! Säger du A måste du också säga B!Happ.
Gick in på CoolStuff, kom ut 6 kalendrar rikare.
Alltså deras förklaring gjorde ju bara saken värre
Alltså det där är ju ungefär ett lika oproffsigt svar som Indy Beauty gav.
Alltså deras förklaring gjorde ju bara saken värre
Till och med värre än Indy BeautyAlltså det där är ju ungefär ett lika oproffsigt svar som Indy Beauty gav.
Haha, vad ligger den på nu? Och det är ju ett oemotståndligt innehåll, sååå.@EmmaBovary det kan hända att jag joinar dig med Cult Beauty-kalendern den är på så himla bra pris nu att det var alldeles omöjligt att motstå
2000£ så den var ganska ordentligt prissänkt den lär dock inte hinna komma till första december men det gör inget, jag får öppna ikapp när den anländerHaha, vad ligger den på nu? Och det är ju ett oemotståndligt innehåll, sååå.
Du kan spara den till januari och leva ett riktigt drömliv???2000£ så den var ganska ordentligt prissänkt den lär dock inte hinna komma till första december men det gör inget, jag får öppna ikapp när den anländer
2000 pund???2000£ så den var ganska ordentligt prissänkt den lär dock inte hinna komma till första december men det gör inget, jag får öppna ikapp när den anländer
Att spara är inte min grej min familj är fortfarande chockade över att jag lyckas sätta in några tusenlappar på ett sparkonto varje månad istället för att bara bränna allt. Jag är alldeles för bra på att belöna mig självDu kan spara den till januari och leva ett riktigt drömliv???
Hahaha! Nej, fel av mig 200 bara!2000 pund???
Välkommen, här är du i gott sällskap!Hoppas det är okej man glider in här på ett hörn, den här adventskalendertråden verkar så härlig och trevlig Älskar adventskalendrar men har inga nära som riktigt förstått hypen, så aldrig riktigt haft någon att diskutera med eller visa tyvärr
Såg att du skrev att det nu var så bra pris att du inte längre kan motstå. Sen TVÅTUSEN PUND!! visade tom min man inlägget. "Titta, de här människorna är inte riktigt kloka..."Hahaha! Nej, fel av mig 200 bara!
För rätt kalender är jag aldrig omöjligSåg att du skrev att det nu var så bra pris att du inte längre kan motstå. Sen TVÅTUSEN PUND!! visade tom min man inlägget. "Titta, de här människorna är inte riktigt kloka..."