Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bästa hälsningar, Team Indy Beauty |
Vilket fruktansvärt oproffsigt svar. Smileygubbar i oändlighet, väldigt oklar förklaring och en tam ursäkt.Svar nedan på mailet jag skickade till indy beauty.
Tycker detta är konstigt, det finns alltså kvar kalendrar att köpa. Varför lägger då inte personen på kundservicen bara en ny beställning åt mig?
Dessutom varför skulle jag inte vilja ha kalendern om jag beställt den? Jag kan inte se att jag har hört något från dem- varken mail eller på mobilen. Jag betalade också direkt när jag beställde...
Men de verkar tydligen inte vilja ha kunder..
Hejsan,
Först och främst kan jag börja med att säga att jag kan förstå förvirringen och frustrationen kring mailet om att din order har blivit avbruten Så jag ska släppa in dig i vår hanteringsprocess i samband med detta. Då vi sprang på det tekniska strulet för cirka en månad sen, såsom du nog känner till, så blev ju många ordrar avbrutna. Detta ledde till att vi manuellt återskapade dessa ordrar, för att sen ni kunder skulle återigen kunna betala dem så att ordern skulle kunna hanteras som vanligt (efter Klarna återbetalat den initiala betalningen gentemot er)
Detta är då nästa svårigheter har kommit in. Det är nämligen så att vi har försökt komma i kontakt med dig så att du skulle kunna genomföra den ovannämnda betalningen - men ej lyckats med de under de 2-3 senaste veckorna Detta är då vi varit tvungen att ta det jobbiga beslutet att avbryta dessa ordrar - då det är fortsatt många som vill ha dessa julkalendrar
Möjligheten finns att beställa julkalendrar igen på hemsidan, om du fortsatt fortfarande vill ha den
Jag vill bara avsluta med att säga ursäkta för den här förvirringen som högst troligt uppstått, men jag hoppas samtidigt att du någonstans kan förstå beslutet vi med tungt hjärta var tvungen att ta
Bästa hälsningar,
Team Indy Beauty
Alltså vilket knepigt mail!Svar nedan på mailet jag skickade till indy beauty.
Tycker detta är konstigt, det finns alltså kvar kalendrar att köpa. Varför lägger då inte personen på kundservicen bara en ny beställning åt mig?
Dessutom varför skulle jag inte vilja ha kalendern om jag beställt den? Jag kan inte se att jag har hört något från dem- varken mail eller på mobilen. Jag betalade också direkt när jag beställde...
Hejsan,
Först och främst kan jag börja med att säga att jag kan förstå förvirringen och frustrationen kring mailet om att din order har blivit avbruten Så jag ska släppa in dig i vår hanteringsprocess i samband med detta. Då vi sprang på det tekniska strulet för cirka en månad sen, såsom du nog känner till, så blev ju många ordrar avbrutna. Detta ledde till att vi manuellt återskapade dessa ordrar, för att sen ni kunder skulle återigen kunna betala dem så att ordern skulle kunna hanteras som vanligt (efter Klarna återbetalat den initiala betalningen gentemot er)
Detta är då nästa svårigheter har kommit in. Det är nämligen så att vi har försökt komma i kontakt med dig så att du skulle kunna genomföra den ovannämnda betalningen - men ej lyckats med de under de 2-3 senaste veckorna Detta är då vi varit tvungen att ta det jobbiga beslutet att avbryta dessa ordrar - då det är fortsatt många som vill ha dessa julkalendrar
Möjligheten finns att beställa julkalendrar igen på hemsidan, om du fortsatt fortfarande vill ha den
Jag vill bara avsluta med att säga ursäkta för den här förvirringen som högst troligt uppstått, men jag hoppas samtidigt att du någonstans kan förstå beslutet vi med tungt hjärta var tvungen att ta
Bästa hälsningar,
Team Indy Beauty
Och där åker Indy Beauty in på listan på ett företag jag aldrig kommer beställa ifrån! En kundtjänst som sitter och skriver massor av smileys etc. i ett mejl... Nä. Där går min gräns!Svar nedan på mailet jag skickade till indy beauty.
Hejsan,
Bästa hälsningar,
Team Indy Beauty
Jag hade upprepade gånger problem med MEDS. Kylvaror som förvarats fel på deras lager, leveranser som inte kom när dom skulle, en chattkonversation som var fruktansvärt oproffsig osv. Mailade sedan en del fram och tillbaka med kundservice och alltid svarades det som ett barn skrivit med tusen smileys här och där. Sjukt oseriöst.Och där åker Indy Beauty in på listan på ett företag jag aldrig kommer beställa ifrån! En kundtjänst som sitter och skriver massor av smileys etc. i ett mejl... Nä. Där går min gräns!
Nä för den får jag av mammaJag är faktiskt lite förvånad över att ingen lagt in årets bästa kalender, som precis fick följa med mig hem från Hemköp:
Visa bifogad fil 106331
Varför?Jahapp. Ingen höökskalender till mig förrän till nyår
För att mamma hade inte fattat hur stor den är och därför inte bokat incheckat bagage på flyget hem imorgon.Varför?
Okej klen tröst kanske men då kommer i alla fall januari bli lite roligareJahapp. Ingen höökskalender till mig förrän till nyår