Nu är det bara en kvar! Först till kvarn!
Men? Jag kollade nyss och kunde lägga tio stycken i korgen utan protester.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är det bara en kvar! Först till kvarn!
Men? Jag kollade nyss och kunde lägga tio stycken i korgen utan protester.
Testa att gå till kassanMen? Jag kollade nyss och kunde lägga tio stycken i korgen utan protester.
Testa att gå till kassan
Det känns riskabelt.
Come on, you know you want to…
*De ekonomiska råden i den här tråden är att betrakta som högrisk investeringar och ska nog inte tas på allt för stort allvar, även risk för viktuppgång beroende på antalet kalendrar med ätbart innehåll.
Hehe, och sen ska du stoppa in allt på passande ställen i lådor och sånt. Just den delen av att ha jättemånga julkalendrar är jag inte lika avis på, vet knappt vart jag ska lägga mina hud/hår grejer från Lyko och Yves Rocher när jag öppnat klart. Tur lakritsen försvinner av sig själv...Jag är så avundsjuk på er som har fina ställytor för era kalendrar!
Själv bor jag ensam i en fyra men lyckas ändå inte hitta ställen till alla
(Och tack och lov att jag köpte den här lägenheten! I min förra lägenhet, en tvåa, hade jag aldrig fått plats med ens hälften av innehållet )
Jag väntar tills på onsdag och hoppas att priserna dumpas ett snäpp till!Explosionen av adventskalendrar i år har nog verkligen gynnar konsumenterna, tror inte jag sett så här många på rea innan
Eller hur! Måste göra plats, men den biten löser sig nog (säger jag nu....)Hehe, och sen ska du stoppa in allt på passande ställen i lådor och sånt. Just den delen av att ha jättemånga julkalendrar är jag inte lika avis på, vet knappt vart jag ska lägga mina hud/hår grejer från Lyko och Yves Rocher när jag öppnat klart. Tur lakritsen försvinner av sig själv...
Och nu är delikatesskalendern slut!
Det var inte jag. Även om jag var sjukt frestad. I slutändan landade jag i att jag har nog svårt att hinna äta frukost, lunch och middag, hur ska jag hinna en massa annat också?