Nu är det bara 2 kvar det här börjar bli riktigt spännande!Nu är det bara 3 kvar… @Habina är du skyldig?
#oväntatkvällsnöje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är det bara 2 kvar det här börjar bli riktigt spännande!Nu är det bara 3 kvar… @Habina är du skyldig?
Nu är det bara 3 kvar… @Habina är du skyldig?
Lägg flera kalendrar av samma sort i kundkorgen och gå till kassan, är det fler än vad som finns i lager så varnar systemet och berättar hur många som är kvarNä… Var ser ni saldot?
Om du inte får tag på en sån så verkar Caia ha 10+ kvar av sin kalenderHerregud, ni är ju experter.
Attans då.. jag slog till på en Kaffekalender från Kahls och får nog nöja mig så..@Piglet82 där har vi ju din kalender
Jag har bara 1,5!Jag börjar känna mig som en amatör... bara tre kalendrar!
Jag har inte ens en än, för den jag beställde har inte kommitJag börjar känna mig som en amatör... bara tre kalendrar!
Edit: Men jag har iaf ett snyggt bord för dem! Pappas skrivbord
Jag börjar känna mig som en amatör... bara tre kalendrar!
Edit: Men jag har iaf ett snyggt bord för dem! Pappas skrivbord
Nu är det bara en kvar! Först till kvarn!Nu är det bara 2 kvar det här börjar bli riktigt spännande!
#oväntatkvällsnöje
Nu är det bara en kvar! Först till kvarn!
Det hoppas vi verkligen! Mer delikatesser åt Bukefolket!Spännande värre! Ska det bli en till delikatesskalender i tråden?
Jag skyller denna mängden kalendrar enbart på denna tråden...
Visa bifogad fil 80359