Ska vi göra en sammanställning över kalendrarna förresten? Hade varit jättekul att se vilka som går bäst här på Buke
Som en lista menar du? Alltså vem som har vilken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska vi göra en sammanställning över kalendrarna förresten? Hade varit jättekul att se vilka som går bäst här på Buke
Ja något sådant. Det kanske inte är superintressant i sig vem som har vilken utan mer en generell lista över vilka kalendrar som är representerade i trådenSom en lista menar du? Alltså vem som har vilken?
Håller med, men håll ut Det är ändå intressant att se vilken enorm spridning det är på kalendrar hittills, trots relativt få svar så spretar det åt alla hållPlötsligt blev tråden lite tråkigare att läsa. Men jag fyller väl i jag med.
Tror den röda är mellan? Den lila verkar vara den lilla, den röda är mellan, grön är stor och blå är mega?Nu blir jag osäker. Body Shops röda (som jag köpte) går under benämningen "big" hos dem, men det verkar finnas två större ändå? Så är det mellan jag har?
Håller med, men håll ut Det är ändå intressant att se vilken enorm spridning det är på kalendrar hittills, trots relativt få svar så spretar det åt alla håll
Tror den röda är mellan? Den lila verkar vara den lilla, den röda är mellan, grön är stor och blå är mega?
https://www.thebodyshop.com/sv-se/presenter/adventskalendrar/c/c00259