Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill som andra år ha en beauty-kalender, men har inte riktigt bestämt mig för vilken. Besviken på att Lookfantastic's kalender är jätteful och inte det minsta julig detta år.Vi hade en tråd förra året och vi ska väl givetvis ha en tråd även i år! Adventskalendrarna har börjat släppas - vad ska ni ha? Har ni hittat nånting nytt? Väntar ni på någon särskild?
Har en sån här som kom igår: :-)Vi hade en tråd förra året och vi ska väl givetvis ha en tråd även i år! Adventskalendrarna har börjat släppas - vad ska ni ha? Har ni hittat nånting nytt? Väntar ni på någon särskild?
Resonerar samma angående Skincitys kalender, känner lite allmänt att det blev tråkigare utbud i samma veva som deras egna produkter kommit. Om du tänker dig något märke så kanske Elemis kan vara något? Men de brukar väl kosta lite mer än Decleors.Jag har i flera år tänkt att jag ska ha en hudvårdskalender men har aldrig kommit till skott. I år känner jag mig lite snål Men får se, jag har velat ha Skincitys i flera år men upplever också att deras generella utbud blivit mindre och då blir det såklart mindre roliga produkter i kalendern. Vill absolut inte ha deras egna märken och gissar att kalendern kommer vara fylld av dem.
Annars är Decleors en kandidat. Eller bara en riktigt god chokladkalender, typ Lindt
Ska definitivt spana in, är helt obekant med Elemis sen tidigare (men kul med nytt!)Resonerar samma angående Skincitys kalender, känner lite allmänt att det blev tråkigare utbud i samma veva som deras egna produkter kommit. Om du tänker dig något märke så kanske Elemis kan vara något? Men de brukar väl kosta lite mer än Decleors.
Här blir det en whiskykalender precis som de senaste två åren
Var köper du den? Vilket märke?
En glöggkalender hade varit trevligt!
Jag hade body shops förra året som jag älskade, så vill nog gärna ha en i år också. Och så vill jag ha någon med god choklad, men tycker det är rätt svårt att hitta
Tack för tipset! Ska kolla in denÖlandschoklad!