adrian chip till hambot

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare cämela
  • Startdatum Startdatum
C

cämela

fyfan vad bra han var! riktigt bra kört av bergharn!:banana::banana::banana:

han vann sitt försök för er som inte sett det än:bow::bow:

1,11 har jag räknat tiden rätt?:angel:

Sv: adrian chip till hambot

Vad var de för motstånd i hans försök då?
Är de dom som e på målfotot??
Varför har inte Bergh sina vanliga kläder eller de fungerar på annat vis over there?

Men vännen, kolla hela bilden. ;) Vad jag förstår så är det Bergharn först i vita kläder med häst nr 6. Eller har jag fel?

Vilka race! :bow:
Det kan nog bli en riktigt festlig final? I mina ögon står det mellan fyra hästar:
Donato Hanover, Pampered Princess, Adrian Chip samt Flirtin Man.
Takter fick ju även med Don't Blink Twice till finalen.
Hambo Oaks luktar väl Possess The Magic lång väg?

Igår kväll så drog även Taktertränade pacern Armbro Dancer in $106.000 då hon vann Golden Girls på Meadowlands.

Men vännen, kolla hela bilden. ;) Vad jag förstår så är det Bergharn först i vita kläder med häst nr 6. Eller har jag fel?

Snart får du en ny dress att hålla ordning på.
Bergh ska ju göra reklam för foppatofflor (Crocs) från den 1:a Augusti. :p

Bra gjort, men det finns andra svenska treåringar som hade varit ännu roligare att se där. Om Adrian Chip vinner så lätt, hur är det med motståndet då?

Men det är jättebra, gör att fler svenska vågar prova.

Heja Bergharn :bump:

Oh yeah så ska de se ut ! ;):bump::banana::bump::bow:

Norrlänningar vettni ... ;) :angel:

Go Bergharn ! :bow:

Bra gjort, men det finns andra svenska treåringar som hade varit ännu roligare att se där. Om Adrian Chip vinner så lätt, hur är det med motståndet då?

Men det är jättebra, gör att fler svenska vågar prova.

Heja Bergharn :bump:

Men Adrian Chip är nog sannolikt den bästa svensktränade treåringen? Funderar så det knakar på vem som skulle kunna matcha honom? Vad jag förstår så har Adrian matchats försiktigt just med tanke på hambomeetinget? Bergh har väl inte heller använt optimal balans på honom förrän nu?

En Artistic Ås i absolut toppform hade varit rolig att se.

Jag har inte blivit sådär otroligt imponerad av Adrian Chip än, kanske får ändra mig efter finalen... ;)

armbro dancer är en ruggigt fin märr ! kul att se bekanta ansiketn i vinnarcirkeln :) blir me o mer usa sugen fr var dag som går. men får vänta tills inby slutar tävla o se om jag är lika sugen då :p christa som sköter dancer är så rolig och snurrig :p

oaks tycker jag som du är färdigt på förhand ;)

men som sagt finalen ska bli spännande :D
(är avis påd dig som är på plats då! sjlv kommee jag sitta i en hästbuss på väg hem från kungstravet då ommer vara så nyyyfiken!):bump:

solros: men vaa? här hemma har ju inte adrian direkt fått ta ut sig i loppen men han är ju en riktigt bra häst! vilken svensk 3 åring hade ud viljat skicka istället? tror inte alla förstått HUR bra han är:confused:

Yes! :banana: Åker på tisdag morgon.
Trav torsdag och lördag, studiebesök (Takter, Smedshammer & Perretti Farm) i NJ torsdag fm.
Nära Freehold....;)

Men gud vad spännande.Räknar med massor av bilder!
Och skulle du råka på våran gemsamma bekant får du hälsa :D.

:rofl:.Nja,jag menar han som här känd som Jöns. I andra världar kallas han vad jag hört Yatzee,Masen och Sixpack :crazy:.

:rofl:.Nja,jag menar han som här känd som Jöns. I andra världar kallas han vad jag hört Yatzee,Masen och Sixpack :crazy:.

Förväxlade dig med Svesse Karlssons dotter, det var ju hon som var släkt med Tarzan....:o
För många dalkullor för min hjärna.......:cool:

btw såg du mina damer du fick av mig i nygga travkillar?;)

solros: men vaa? här hemma har ju inte adrian direkt fått ta ut sig i loppen men han är ju en riktigt bra häst! vilken svensk 3 åring hade ud viljat skicka istället? tror inte alla förstått HUR bra han är:confused:

Vi får se hur bra han är, han har väl inte blivit synad?

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
1 017
Senast: Nova123
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 208
Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
1 418
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 530
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar