AAh, vad svårt

Status
Stängd för vidare inlägg.
B

blohme

Ja, nu är jag lite förvirrad, har lyckats med att sätta ihop en film på Movie Maker . Problemet är när jag ska ladda upp det på någon internetsida , då måste filen sluta på .jpg eller liknande.

hur gör jag då? för att byta på min film , alltså till tex .jpg:confused: :confused:

Jag o datorer :angel:

Sv: AAh, vad svårt

Du måste ladda upp på ett ställe som tillåter videofiler, tex YouTube

JPG är ett bildformat och kan inte användas för filmer.

Du måste ladda upp på ett ställe som tillåter videofiler, tex YouTube

JPG är ett bildformat och kan inte användas för filmer.

Jag försökte ladda upp det på youtube .. men det fungera inte :S

Det står både inne på Youtube & Zippyvideos att det inte går att ladda upp filmerna pga av deras "filformat" sen står det att dom måste vara i .jpg eller en massa annat som mina inte är i ?
Vet nån?

Och det är inte samma sak som du frågar om i en annan tråd nu?
För då verkar det ju vara bilder du är ute efter...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
5 576
Senast: _Taggis_
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 839
Senast: monster1
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 361
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Hemkommen från premiärjaktprovet med min gamling Rix, som still is going strong.. Efter släpp, så blev det några kortare 5-6 minuters...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 610
Senast: jappisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka