JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Dressyr
Trådstartare
Trådstartare
fio
Startdatum
Startdatum
17 Jul 2014
Svar
Svar
100
Visningar
Visningar
6 647
@Fiorano De kanske inte vill avslöja sin VM kür? Eller så är det så att de faktiskt vill spara honom. Han har ju gått ganska många tävlingar nu och det är typ 35 grader nere i Aachen.
Både DH och Valegro har ju vilat sen WC-finalen.
Dressyr
Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och...
2
3
4
Dressyr
Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i.
Det...
Hästnyheter
Regerande svenska mästaren för juniorer, Laura Laustsen, har blivit uttagen till CHIO Aachen Campus och deras "Programme of Excellence"...
Hästnyheter
Internationella Ridsportförbundet, FEI, har beslutat vilka platser som ska arrangera VM i ridsport 2026. VM i distansritt avgörs i Al...
Valp 2025
Övr. Hund Jag skulle varit på väg för att hämta min valp nu, men testiklarna är inte på plats så han stannar hos uppfödaren tillsvidare 🙁 det är...
Niyama
5 minuter sedan
Svar: 677
Visningar: 46 069
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Detta är en varghybrid som är rätt så känd som ska tillhöra den ovanliga ”rasen” blue wolfdog. Jag minns inte allt jag har läst, men...
Lyan
37 minuter sedan
Svar: 1 695
Visningar: 164 882
Hund
FÅRtråden
Lantbruksdjur Här har också lamm trillat ut, 19 lamm på 8 tackor och 2 av tackorna har fått fyrlingar. 11 tackor kvar som ska lamma, hoppas på en...
Pilot
39 minuter sedan
Svar: 1 079
Visningar: 219 925
Djur
Köpa eller hyra?
Hästmänniskan Och hur mycket tror du hästägare vanligtvis tjänar på hästförsäljningar sett till vad det kostar att ha en häst?
Bison
8 minuter sedan
Skoning
Hästvård Om vinterskorna (med fyra brodd i varje) är okej så brukar vi spara dem och sätta på dem nästa vinter igen. Hos oss behöver broddarna...
Kristall10
39 minuter sedan
Svar: 7
Visningar: 116
Vård
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Vi blev tillsagda att börja fråga Copilot mer saker på jobbet. Så jag funderade på vad jag ville veta… :sneaky:
Här kom svaret:
Synd...
Habina
42 minuter sedan
Svar: 60
Visningar: 4 144
Avel