Ååååh jag förstår inte (vissa) män...

Sv: Ååååh jag förstår inte (vissa) män...

Men jag sprang ju på honom på stan typ en timme tidigare, han frågade vad jag skulle göra i helgen och jag skulle åka bort om någon timme och kommer tillbaka på sön (svårt att gå o ta en fika om en timme då ;) )
Aha, men det är annorlunda. Trodde att ni träffades på stan igår och sen skulle du åka bort över helgen idag liksom.

Vad gäller att svara på "rakt-på-sak-kommentarer" svarar man det man känner att man vill. Känner man att det verkar jobbigt att bli nypt så svarar man inte. Känner man att man vill bli nypt så spinner man vidare på det. Lite dirty sms liksom.
 
Sv: Ååååh jag förstår inte (vissa) män...

Även om de mail du får är till synes neutrala och inte så generösa?
 
Sv: Ååååh jag förstår inte (vissa) män...

:eek:O_o:eek:O_o:eek:O_o

Han frågade precis om jag vill äta o gå på bio imorgon :nailbiting:
 
Sv: Ååååh jag förstår inte (vissa) män...

Haha, ja det kommer det bli - så fort jag formulerat ett svar som ger något tillbaka och öppnar för ett svar ;)
 
Sv: Ååååh jag förstår inte (vissa) män...

Det är aldrig fel att vänta något med svaret, så länge det inte blir FÖR länge... :D
 
Sv: Ååååh jag förstår inte (vissa) män...

Mhmmm... Jag har lite att göra först. Och vill som sagt skicka ett ok svar. möjligtvis har jag dessutom redan planer imorgon så kanske måste jag föreslå en annan dag. (Eller så är jag bara chicken generellt och måste låta huvudet återgå till ett svalare läge först)
 
Sv: Ååååh jag förstår inte (vissa) män...

1) Nu svarar du senast i morgon bitti
2) Du svar jakande.

Basta! Din fegis ;-)
 
Sv: Ååååh jag förstår inte (vissa) män...

Haha ;)
Jag LOVAR att jag kommer svara innan jag somnat ikväll/natt. Och jag LOVAR att jag kommer svara jakande (även om jag inte skulle kunna just imorgon, jag kan ju alla andra dagar i veckan :) )
 
Sv: Ååååh jag förstår inte (vissa) män...

Så, nu är det gjort. Jag har tackat ja till mat och bio imorgon. :o

Jag har nog inte gått på "dinner and a movie" (med någon jag knappt känner) sedan .... Mitten på 90-talet :D
 
Sv: Ååååh jag förstår inte (vissa) män...

Han gick precis hem så det borde väl ses som en lyckad dejt :o :D
 
Sv: Ååååh jag förstår inte (vissa) män...

Haha ;)

Vi har iaf varit i kontakt nästan hela tiden sedan han gick härifrån. Fortfarande utan s a s "intresseväckande" meddelanden. Han verkar tycka att det räcker med att jag svarar :) men jag tänker på och försöker vara mer generös i vad jag säger och skriver.
 
Sv: Ååååh jag förstår inte (vissa) män...

Det blir säkert bra :) Var dig själv bara, det är ju trots allt den du är han ska gilla ;)
 
Sv: Ååååh jag förstår inte (vissa) män...

:) jag hoppas det. Det är också därför jag väljer att fortsätta skriva "som mig själv" fast med en förhoppningsvis ökad medvetenhet om att ge mer än jag tidigare gjort. Änsålänge verkar det gå bra, vi har hörts varje dag sedan i söndags och spenderat tre nätter ihop. (och vi har inte ens legat än! :o)

Dock börjar jag komma till nästa "knöl" i vägen, och det är tunghäftan. Vet inte varför den infinner sig, men den bara gör det ett tag och sen försvinner den. Oftast dyker den upp ungefär samtidigt som man börjar bli mer intensiv eller fysiska med varandra. Det är på något sätt som att hjärnan bara klarar antingen platonisk kontakt eller fysisk kontakt, inte båda samtidigt. O_o Dålig vana eller något? Skitirriterande iaf eftersom det är en stor kontrast till hur jag är annars och såklart får de flesta att undra vad jag håller på med.

Tänk att man kan göra något så mycket mer komplicerat än det behöver vara! ;) (jag är iaf evigt tacksam att jag kan ventilera här, bland mina vänner ligger jag nämligen lite lågt med vad som pågår med den här personen just nu)
 
Sv: Ååååh jag förstår inte (vissa) män...

Dock börjar jag komma till nästa "knöl" i vägen, och det är tunghäftan. Vet inte varför den infinner sig, men den bara gör det ett tag och sen försvinner den. Oftast dyker den upp ungefär samtidigt som man börjar bli mer intensiv eller fysiska med varandra. Det är på något sätt som att hjärnan bara klarar antingen platonisk kontakt eller fysisk kontakt, inte båda samtidigt. O_o Dålig vana eller något? Skitirriterande iaf eftersom det är en stor kontrast till hur jag är annars och såklart får de flesta att undra vad jag håller på med.

Tänk att man kan göra något så mycket mer komplicerat än det behöver vara!

Är det mig du skriver om här? :banghead: Jag är social och avslappnad i vanliga fall.
 
Sv: Ååååh jag förstår inte (vissa) män...

Lite tunghäfta är väl inte hela världen? Tvärtom, är det väl skönt om man slipper prata hela tiden man är tillsammans ;) Om det verkligen blir ett problem får du väl på klassiskt svenskt manér döva nervositeten med lite alkohol :p

Förstår att du inte vill berätta för kompisar. Min sambo och jag är kollegor och vi höll det hemligt rätt länge eftersom vi ville undvika en massa snack. Tillslut kom det ju fram ändå och då visade det sig att många hade misstänkt hur det låg till. Bla hade en kollega sett mig köra omkring jättelångsamt på parkeringen och plötsligt hade min sambo (som officiellt inte var sambo då) hoppat in i bilen och sedan körde vi iväg som två biltjuvar :D
 
Sv: Ååååh jag förstår inte (vissa) män...

Men du får vara ärlig och säga till killen att du tycker om det här läget men att du samtidigt blir blyg och har svårt att prata. Det lär ju gå över efter ett tag om ni fortsätter dejta och ni blir mer vana i er situation.

Om du ser på romantiska filmer så brukar många relationer bli "tysta" i just det skedet. Fullt normalt! Kul att ni lyckats träffas! :up:
 

Liknande trådar

Relationer Jag flyttade till nytt EU-land för ett par år sen och det första jag gjorde var att starta en FB-ladies group. Det möttes med mestadels...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 400
Senast: Badger
·
Relationer Jag har ett "problem", ett annorlunda kanske. Grejen är den att jag är väldigt trevlig och positiv bland andra. Inte överdrivet utan...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
21 056
Senast: EmmaBovary
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 357
Senast: Imna
·
Relationer Har nog egentligen mer eller mindre känt mig ganska ensam de senaste 6 åren, sen jag flyttade från den stad jag är uppvuxen i. Jag har...
Svar
1
· Visningar
797
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp