Sv: Ååååh jag förstår inte (vissa) män...
Du får nog spänna av lite och inse att dejting innebär några veckor av ovisshet innan man vet om det blir något.
Din tråd utstrålar att han måste ge besked direkt, annars vill du inte spilla någon tid. Du måste ha inställningen att letandet är lite kul också, annars går det bara trögare.
Förlåt men det låter verkligen inte bra detta. Du skrämmer nog bort många med att "tala ut-situationen" i ett stadie när det knappt finns en relation. Tala ut efter fyra övernattningar utan sex? Jätteknepigt hade jag tyckt. Om du nödvändigt ska göra det så gör det i en intim situation, typ när ni ligger och myser i soffan, men då mer frågor av typen "längtar du efter mig när vi inte ses?", inte så seriösa som "vart vi är på väg". Hjälp, det skriker ju "jag är överanalytisk och börjar problematisera innan vi ens är ett par".Vet inte riktigt om han är "busa"typen
Det känns lite olustigt att ta kontakt, sist vi sågs så pratade vi igenom situationen vi befann oss i, kom fram till att vi inte vet vad som kommer hända, men att vi gillar att hänga med varandra och om vi ska fortsätta på samma bana eller gå vidare så behöver jag veta att det inte finns andra med i bilden på ett sådant sätt. Jag kommer helt enkelt inte tycka att det är kul annars. Så han kom till mig på kvällen (natten) samma dag. Det känns faktiskt lite som en diss efter det jag sade så jag tycker inte det känns som min plats att ta kontakt just nu. Mera att han behöver komma fram till om han går med på det eller inte. Det kanske han redan gjort (jag har dock intrycket att han är en som bemöter situationer rätt på, inte hoppas på att de försvinner av sig självt)
Vet också att han har en ganska omvälvande livssituation just nu, plus att den typen av kontakt vi påbörjade är mycket ovanlig för honom och på sätt och vis är en del av hans stundande position. Så, ja, det känns inte riktigt bra att ligga på och börja busa. Det känns som att jag inte kan göra så mycket.
Du får nog spänna av lite och inse att dejting innebär några veckor av ovisshet innan man vet om det blir något.
Din tråd utstrålar att han måste ge besked direkt, annars vill du inte spilla någon tid. Du måste ha inställningen att letandet är lite kul också, annars går det bara trögare.