Åååå åh åhåhååååå DOOM 3 - trailer

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare smulis27
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 941
S

smulis27

Nu har jag sett trailern.

Inser att jag måste bygga mig en ny dator om jag ska kunna spela det bara. Surt som fasen, men nu när pållen kommer vara ute på foder kanske man kan ha råd...

Ååå längtar!

Jo, det är fint. Jag är ganska tveksam till om burken jag har ska räcka heller..

Men student som man är så blir det väl helt enkelt att ställa ner grafiken till budgetläge. :(

Svårt att säga men jag skulle gissa på över 1 ghz, över 256 meg ram och absolut minimum gf3 grafikkort.

Så du tror inte det kommer att funka på min mac G3/266MHz m. voodoo2? :banana:

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 038
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 934
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 042
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 448
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Energirikt foder