åå gud - beslutsångest..

Nominous

Trådstartare
kan nån ge mig ett råd. jag vet inte vad jag skall göra. för närvarande har jag två chinese cresteds som jag ställer ut. jag tycker det är jätteroligt med utställning och vill satsa hårt på det.
så nu har jag blivit erbjuden att vara fodervärd åt en KANONFIN whippethane:love: som kommer (om han fortsätter att utvecklas rätt) bli ett löfte i ringen..
så nu - kan jag skaffa en hund till??
det känns som om man ändå har två så gör en till inte så mycket väsen av sig. men jag pendlar en del till och från skolan där jag har mina hundar hos mins sambos föräldrar under dagen. men jag åker buss till och från skolan :crazy: vilket kommer bli rätt mycket bök med tre hundar. visst mina små åker tillsammans i en bur så egentligen blir det väl inte så jobbigt. sen ska vi skaffa bil under våren.
men är jag helt dum som funderar på att ta han?? älskar whippet dessutom och har drömt länge om en sådan...
 
Sv: åå gud - beslutsångest..

Two is a pair... three is a crowd ;)

Jag tycker att har man en hund kan man lika gärna ha två, men tre är en för mycket för mig iaf.
 
Sv: åå gud - beslutsångest..

Hihi om inte du kan ta whippethanen så kan du rekomendera mig ;)
Jag är i just whippet-en-hund-till-tankar.
Dock vill jag kanske inte köpa en innan jag vet hur det är att ha två hundar?

Är man dum i huvudet om man ringer en kennel och hör om man får låna hem en hund i ett par veckor :D

Min hunds uppfödare lånade ut sin ena puff till en tjej för hon ville ha den i en vecka och se om hon var allergisk eller inte mot puff. Uppfödaren glömde ta hennes telenr och adress. Hon skickade glatt med henne jycken :rofl:
Men som tur var så var ju flickan seriös och kom tillbaka med hunden fast hon sagt att hon aldrig ville lämna tillbaka honom :D
 
Sv: åå gud - beslutsångest..

jag vill ju åxå ha en whippet.. tycker dom är såå underbara!!

snällt av henne och komma tillbaka med den.. hur kunde hon glömma å ta nummer?? hehe :D
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa valp framåt våren/sommaren 2021 men har en hel del beslutsångest och känner att jag behöver hjälp från er...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 805
Senast: Red_Chili
·
M
Hästmänniskan Beslutsångest :cry: Har en häst sen två år tillbaka, när jag köpte honom var han helt "dassig" orättvist behandlad och nu är han...
Svar
4
· Visningar
940
Senast: ppauline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp