M

Mix Vixi

Hej, jag hade tänkt att rida 50 km på A9-ritten och skulle anmäla mig idag... men sedan blev jag lite osäker på vilken licens som krävs för 50 km tävling. Det brukar ju alltid vara lokallicens men man vet ju aldrig och man vill ju vara säker... så man inte kommer dit och så får man inte starta.
Någon som vet vilken licens som krävs??

Sv: A9-ritten

Okej, tänkte nästan det.. men man vet ju aldrig.... Tack

*knapplån*

Lite förhandsinfo är att vi har just nu totalt 26 anmälda, dock har vi inte tömt boxen på pappersanmälningar än...;)
Så kom igen....visst vill ni rida i sköna Värmland?

Jag hade sett fram emot att rida A9-ritten, men tyvärr är Gimmick skadad (trampat på en sten) så det blir inget av för vår del. (Skriver en egen tråd om detta).

Men för alla er som har möjlighet att vara med på A9-ritten - ÅK DIT!

Först och främst är grusvägarna av den gamla hederliga sorten - inget kross på vägarna! Banan är också lättriden och det är fin natur.

Dessutom är nya vilområdet kanon med 3 st stooora, höga plåttak som skyddar både mot sol och regn :bump: Med stora menar jag 40-50 meter långa och kanske 10-15 meter breda!

Sist, men absolut inte minst, funktionärerna är SÅ himla trevliga! :bow:

Passa på och anmäl er nu!
/Anne

Jag och min arab-flicka ska dit iallafall! Vet flera från Billlingens Distansridklubb som ska dit men även det som "funderar över det" men inte bestämt sej än.
Så ut med tummen ur soffan och arslet ur ändan ni som inte anmält er än :)
/Emma S

Förresten Anne, vad synd att Gimmick blivit skadad, läste om din tragiska händelser den senaste tiden. Jag hade verkligen sett fram emot att se honom live då han är den tilltänkta prinsen jag ska använda om ett par, tre år när min vita arab-sessa ska bli heltids-mamma och min 2-åriga stjärna är mogen för att börja sin distans-karriär.
Har tittat mycket på bilder av honom på din hemsidan och så men man vill ju se kändisen på riktigt!
/Emma S

Jag postade med anmälan idag med posten. Hittade ingen mailadress dit man kunde skicka anmälan. Trodde ni bara ville ha brev på posten?
(Jag kan vara blind och missat nåt, inte alls ovanligt...):smirk:

Man kunde anmäla via nätet (equipe) men den länken fanns inte i proppen på distanslistan, utan på deras hemsida. Så gjorde jag, som är för snål för frimärken :o

För dem som inte vet har vi en sida för distans ( www.distansivarmland.se ) där man kan anmäla sig på nätet. Eller kanske bara skåda alla vackra bilder och kolla resultat etc :smirk:

Mvh Sarah

Hej!:)
Nu är jag och Sobra anmälda!:bump:
Hoppas att många tar tillfället och gör det samma!:banana:
Jag håller med Anne (Gimmick) i hennes påståenden om tävlingsplatsen och arrangörerna!:bow:
/Camilla

Nu har jag anmält mig. Håll ett par tummar för att (o)djuret inte går och blir halt 2 dagar före start igen :crazy:. Nu borde hon dock klara sig för nu är hon skodd med sulor.

Nu är jag och Kalle anmäld också!
Behövs sulor?

///Anna

Anna, kul att du kommer till A9-ritten!
Men självisk som jag är hade jag ju av någon underlig orsak :angel: hellre sett att du kom med Skywalker.
/Anne

Tänkte troligtvis rida honom på Dacke och "tvinga" dig att åka dit och heja:)
Jag tror det blir en kul tävlingshelg med en massa kringarrangemang!

Liknande trådar

Fritid Tydligen går det numera att köpa löprundor för att kunna få en bra statistik i till exempel appen Strava och visa upp. S.k...
2
Svar
28
· Visningar
1 848
Senast: Mineur
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 392
Senast: KesoNeso
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 452
Senast: Ragdoll
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 051
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Storlek röd Kong?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈