Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Gissar att du bor i någon stad nära mig Vi betalade c:a 800kr för besiktning till försäkring. Besiktningen utfördes på gården av DC vet. Resan var c:a 8mil tur o retur. Det finns de som gör det billigare men då måste man ha kontakter.
Beror på vad bolaget kräver. Under vissa livbelopp skickar de ut sitt eget ombud som tittar på kusen. Vid riktigt låga livbelopp bryr de sig inte om det ens.
Kräver bolaget klinikbesiktning hamnar du nog runt 1200-2000 kr. Distriktare eller jämförbart brukar väl ligga runt 1000 kr (tror jag).
Ekonomi & Juridik
Hej! Snart skall jag börja leta tävlingshäst och funderar över vad försäkringen kommer kosta ca i månaden om man skulle försäkra den i...
Ekonomi & Juridik
Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare.
Vi har en ponny sedan 3 år...
Hästmänniskan Jag hoppas kunna ge runt 100', men behöver antagligen gå upp något mer pga transport - räknar inte med att hitta en svenskfödd häst. Men...
Hästmänniskan Jag håller med om att det är galet för en hobbyhäst. Men är detta verkligen en hobbyhäst? Eller är det en tävlingshäst/ponny? Det är ju...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.