A1-försäkring

Gissar att du bor i någon stad nära mig :D Vi betalade c:a 800kr för besiktning till försäkring. Besiktningen utfördes på gården av DC vet. Resan var c:a 8mil tur o retur. Det finns de som gör det billigare men då måste man ha kontakter.

Jag betalade 800 kr när jag besiktigade min häst inför försäkring. Distriktsveterinären kom hem till mig.

Beror på vad bolaget kräver. Under vissa livbelopp skickar de ut sitt eget ombud som tittar på kusen. Vid riktigt låga livbelopp bryr de sig inte om det ens.

Kräver bolaget klinikbesiktning hamnar du nog runt 1200-2000 kr. Distriktare eller jämförbart brukar väl ligga runt 1000 kr (tror jag).

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 106
Senast: Tualma
·
Ekonomi & Juridik Hej! Snart skall jag börja leta tävlingshäst och funderar över vad försäkringen kommer kosta ca i månaden om man skulle försäkra den i...
Svar
6
· Visningar
1 013
Senast: Grazing
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 331
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej! Jag ska i helgen provrida en häst. Jag gillar den på video och hoppas att det skall vara ”rätt”! Dock skall jag utomlands i 4...
Svar
11
· Visningar
1 215
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Hyresrätt villa
  • Motionscykel?

Hund, Katt, Andra Djur