kolblakkur
Trådstartare
Jag vill göra den ultimata 90-tals spellistan på Spotify. Efterlyser därför tips på 90-tals hits Är öppen för det mesta, så kom gärna med förslag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är min lista med nostalgi, allt kanske inte är 90-tal men det mesta iaf! https://open.spotify.com/playlist/4...i=lFi4UzwqSLK4viB8F2R8qg&utm_source=copy-linkJag vill göra den ultimata 90-tals spellistan på Spotify. Efterlyser därför tips på 90-tals hits Är öppen för det mesta, så kom gärna med förslag
Världens bästa musikdecenniumJag vill göra den ultimata 90-tals spellistan på Spotify. Efterlyser därför tips på 90-tals hits Är öppen för det mesta, så kom gärna med förslag
Jag blev så väldigt förvånad när jag såg Hearts on fire, Hammerfall, på listan. Jag tänkte direkt att kan den vara så gammal? Så jag var tvungen att kolla och den släpptes på singel 2002. Fortf äldre än vad jag trodde men inte 90-tal. Men sjukt bra är den och värd att ligga på lista av den anledningen!Peter Lundblad - Ta mig till havet
Hammerfall- Hearts on fire
Stefan Andersson - Catch the moon
NordMan - Förlist
Dr Alban - No Coke
Emilia - Big Big World
Magnum Bonum - Skateboard
Lili & Susie - Oh Mama, What the color of love
X-Models - Två av oss
Snowstorm - Sommarnatt
Sha-Boom - R.O.C.K
Secret Service - Flash in the night
Shanghai - Vild natt
E-Type - Campione
Ace of Base - The Sogn, All that she wants
TranceDance - You're gonna get it
Rednex - Spirit of Hawk
Enigma - Sadeness
John Farnham - You're the voice
Kent - Pärlor
Mauro Scocco - Sarah
Melanie C - I turn to you, Nothern Star
Sash! - Adelante, Ecuador
Boyzone - A different beat
East 17 - Thunder
Joshua Kadison - Jessie
Enrique Iglesias - Hero
Några kan nog vara 80-tal, men jag har alla dessa på min 90-tals lista.
Ja, den är super. Jag har inte 100 koll på alla årtal men slutet 80-tal till början 00-tal är det i alla fall. Kallar den 90-talsfavvos med +- några år.Jag blev så väldigt förvånad när jag såg Hearts on fire, Hammerfall, på listan. Jag tänkte direkt att kan den vara så gammal? Så jag var tvungen att kolla och den släpptes på singel 2002. Fortf äldre än vad jag trodde men inte 90-tal. Men sjukt bra är den och värd att ligga på lista av den anledningen!