Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Din karantän kan vara så kort som 5 dagar från idag om du hunnit vara symptomfri i 48 timmar.Men vad tusan. Har varit i karantän med min smittade familj sedan i onsdags. Hade symptom. PCR-test i måndags var negativt (negativa snabbtest varje dag). Positivt snabbtest idag (tog nytt PCR-Test direkt, men har förstås inte fått något svar ännu. Så NU börjar min karantän (7-10 dagar). Extremt okul och verkligen inte bra för utmaningen!
Går riktigt bra här, frukostskippandet verkar ha satt sig nu även dagar då jag sovit dåligt. Meditation... jo det sker varje dag men kommer aldrig så långt. Somnar först
Oj, jag gör ju det för att jag egentligen inte gillar frukost så mycket Men bryter det absolut för till exempel en mysig helgfrukost med vänner eller så.Lite inspirerad av dig har jag börjat testa periodisk fasta med ett ätfönster som sträcker sig från kl. 12-21 (äter ofta middag sent). Därmed skippar jag också frukost (dagens bästa mål enligt mig ). Jag tänkte passa på att testa eftersom jag för närvarande uteslutande tränar under kvällstid. Vi får dock se hur det här går. Jag är inte hungrig men känner mig otroligt snuvad på min heliga frukoststund.
Oj, jag gör ju det för att jag egentligen inte gillar frukost så mycket Men bryter det absolut för till exempel en mysig helgfrukost med vänner eller så.
Jag hade aldrig gjort skippat någon måltid om jag mådde dåligt av detAlternativet hade varit att skippa middagen, men då hade jag garanterat legat hungrig och sömnlös. Dessutom är det svårmotiverat att få dricka vin till frukost.
Men det är svårt. Jag är en sådan där person som har svårt att vara utan mat. Jag bär ständigt med mig nödmat i väskan och kan bli ganska tjurig om jag får gå hungrig. Jag antar att omgivningen säger till om det blir olidligt för dem.
Den här utmaningen hade varit så svår, jag skulle måst köpa en godis per dag för att inte äta upp i förtid någon trött kvällIdag blev det en sura katten. Ett gelégodis som var sur i typ en halv sekund. Men med en god citronsmak, så den kanske jag kan tänka mig igen. Jag åt en gul katt (har även en grön kvar i påsen).
Den här utmaningen hade varit så svår, jag skulle måst köpa en godis per dag för att inte äta upp i förtid någon trött kväll
Jag hade aldrig gjort skippat någon måltid om jag mådde dåligt av det