positivt överraskad över att klara breath of fire sÄpass mycket bÀttre Àn sist, Àven om jag inte Àr ett stort fan av det
dammsugit hallen (igen ja) och diskat.
dammsugit hallen (igen ja) och diskat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har tagit tillskott som funkat bra, Holistics Magnesium. Annars tror jag att det framförallt finns i frön och nötter.Ăter hyfsat nyttigt. Kanske lite vĂ€l mkt bröd dessa dagar, mest för att min kost inte borde ha sĂ„ mkt gluten om jag ska mĂ„ bra. Har iof haft spystuga med en liten hĂ€r hemma, sĂ„ glad bara vi fĂ„r i oss nĂ„tt glömt mina övningar i 2 dgr, men ska göra dom nu mĂ„ste nog lĂ€gga in en sak till, jag mĂ„ste komma ihĂ„g mina tillskott speciellt jĂ€rn, det behöver jag kĂ€nner jag ^^
NÄgon som har koll pÄ vad magnesium gör och vilken mat man kan Àta för det?, har tydligen en liten brist av det.
Jag ligger lite efter med efterrÀtterna men jag kan ju ta nÄgon efterÄt .
IkvÀll gjorde jag en oreo-milkshake som efterrÀtt. Den var riktigt god! FÄr nog göra en till pÄ kvarvarande oreokex dÄ jag inte alls tyckte om dom som fom var.
Har kommit fram till att en efterrÀttsutmaning nog egentligen med fördel görs tillsammans med en kompis, men kommer fortsÀtta hÀr ÀndÄ .
Ăter hyfsat nyttigt. Kanske lite vĂ€l mkt bröd dessa dagar, mest för att min kost inte borde ha sĂ„ mkt gluten om jag ska mĂ„ bra. Har iof haft spystuga med en liten hĂ€r hemma, sĂ„ glad bara vi fĂ„r i oss nĂ„tt glömt mina övningar i 2 dgr, men ska göra dom nu mĂ„ste nog lĂ€gga in en sak till, jag mĂ„ste komma ihĂ„g mina tillskott speciellt jĂ€rn, det behöver jag kĂ€nner jag ^^
NÄgon som har koll pÄ vad magnesium gör och vilken mat man kan Àta för det?, har tydligen en liten brist av det.
Magnesiumbrist kan ge kramper i vadmusklerna och öka risk för Ă„ngest bla..Dricker du mycket kaffe? Det gör att kroppen lĂ€ttare skickar ut det sĂ„ att sĂ€ga. Bananer som sagt Ă€r magnesiumrika annars Ă€r tillskott ett annat tips .Ăter hyfsat nyttigt. Kanske lite vĂ€l mkt bröd dessa dagar, mest för att min kost inte borde ha sĂ„ mkt gluten om jag ska mĂ„ bra. Har iof haft spystuga med en liten hĂ€r hemma, sĂ„ glad bara vi fĂ„r i oss nĂ„tt glömt mina övningar i 2 dgr, men ska göra dom nu mĂ„ste nog lĂ€gga in en sak till, jag mĂ„ste komma ihĂ„g mina tillskott speciellt jĂ€rn, det behöver jag kĂ€nner jag ^^
@Pilot @HabinaMagnesiumbrist kan ge kramper i vadmusklerna och öka risk för Ängest bla..Dricker du mycket kaffe? Det gör att kroppen lÀttare skickar ut det sÄ att sÀga. Bananer som sagt Àr magnesiumrika annars Àr tillskott ett annat tips .
Du kan ju alltid testa. Jag brukar köpa vanliga rör pÄ ICA som anger dosering och fÄr man diarré dÄ Àr det bara att minska dÄ det Àr överskott dÄ men det har vi inte lyckats med iaf.
Absolut blir det gino vid nÄgot tillfÀlle. Med mycket vit choklad.Du mÄste testa gino!
Status vecka 3:
Sockerfri 7/7. Vi har haft corona hela familjen och det har inneburit lite extra mycket fika för barnen men jag har avstÄtt och det har inte ens varit svÄrt. Lite tuffare var det att inte gÄ till skafferiet och tröstÀta nÄgot nÀr coronabeskedet kom och vi sÄg mÄÄÄnga dagars karantÀn framför oss, men det gick det med.
Alkoholfri 7/7. Easy peasy, Ätminstone jag Àr inte sugen pÄ alkohol nÀr jag Àr sjuk.
Portionsstorlek 7/7. OcksÄ detta ganska lÀtt, kanske börjar vanan sÀtta sig lite och tillsammans med sÀmre aptit Àn vanligt sÄ har det inte varit nÄgra bekymmer.
TrÀningspass pÄ gymmet 0/7. Lex corona...