Du kanske inte behöver sova så många timmar?Jag lägger mig lydigt vid 22 och snurrar omkring i sängen ett par timmar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kanske inte behöver sova så många timmar?Jag lägger mig lydigt vid 22 och snurrar omkring i sängen ett par timmar.
Onsdag
Diskbänken städad
Plockat 10 minuter. Provade organisera om klädkammare och hall för bättre ordning.
Torsdag
Diskbänken städad
Plockat 10 minuter. Blev inte nöjd med hallen så ändrade tillbaka en del.
Du kanske inte behöver sova så många timmar?
Det låter för mig som en ganska normal dygnsrytm? Men förstår ju att det blir krångligt om du absolut inte kan gå upp nioJo, jag behöver tyvärr sova många timmar. Men min hjärna anser att det är bättre att sova mellan midnatt och nio varje natt.
Det låter för mig som en ganska normal dygnsrytm? Men förstår ju att det blir krångligt om du absolut inte kan gå upp nio
Fredag
Diskbänken städad, nedstökad och städad igen
Plockat 10 minuter, var tvungen att rensa köksbordet så särbo skulle få plats att äta med mig
Lördag
Än så länge är diskbänken ren sedan igår, så det är för tidigt att uttala sig om...
men plockat 10 minuter, gjorde klar en rensning jag påbörjade för cirka en vecka sen
Status vecka 3:Status vecka två:
Sockerfri 7/7 dagar. Största utamningen var i lördags då min man fyllde år och vi firade med kladdkaka men det gick ändå ganska lätt att låta bli.
Alkoholfri 7/7 dagar. Läppjade lite på vinet under sagda födelsedag men det var inte så gott så inte svårt att stå över det heller.
Portionsstorlek 7/7 dagar. Tänker noga över vad jag lägger på tallriken och försöker undvika att ta om. Första veckan var jag generellt väldigt hungrig så den här veckan har jag lagt till lite fler mellanmål.
Träningspass på gymmet 2/7. Missade veckans första pass pga. förkylningskänsla men den gick över snabbt så de andra två planerade passen blev av enligt plan.