Jag hoppar in från 1/2 och tänker att jag ska meditera en gång per vecka, minska godisintaget till en gång per vecka och hitta någonting som är roligt att göra (ett intresse) förutom träningen och det jag gör hemma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Diskbänken höll sig ren igår, jag åt matlåda och slängde in disken i diskmaskin direkt
Söndag
Idag är det inte lika rent och avplockat på diskbänken... Har gjort matlådor inför kommande vecka och när det blir lite för mycket disk (och jag är matt efter matlagning) blir det övermäktigt. I stället för att slå på mig själv försöker jag tänka att det är ok att jag fixar i morgon bitti.
Plockat undan ren tvätt, sorterat smutsig tvätt och förberett för att tvätta i morgon.
Ja .Jag kan inte komma på nån rolig utmaning. Skulle vilja ha nåt som gör att äta blir en positiv upplevelse istället för negativ, men det står helt still i huvudet.
Kan man ha en utmaning att testa nytt godis varje dag under en månad?
Klart en kan! Annat tips som kan göra det roligare att äta är att laga mat efter något tema du gillar. En period när jag hade dålig aptit bestämde jag mig för att testa ett historiskt recept i veckan. Det var jätteroligt att äta dåJag kan inte komma på nån rolig utmaning. Skulle vilja ha nåt som gör att äta blir en positiv upplevelse istället för negativ, men det står helt still i huvudet.
Jag tänker att det är en utmaning att hitta 30 olika godisar?Jag kan inte komma på nån rolig utmaning. Skulle vilja ha nåt som gör att äta blir en positiv upplevelse istället för negativ, men det står helt still i huvudet.
Jag tänker att det är en utmaning att hitta 30 olika godisar?
Eller, jag hade iofs en lakritskalender så det kanske inte är ett problem.
Klart en kan! Annat tips som kan göra det roligare att äta är att laga mat efter något tema du gillar. En period när jag hade dålig aptit bestämde jag mig för att testa ett historiskt recept i veckan. Det var jätteroligt att äta då
Det beror på vad du är intresserad av för tidsperiod och plats, kan tipsa men det finns så mycket!Åh! Det ska jag ha i mars. Tips på var man kan hitta recept? Eller så gör jag flygande Jakob och skinka med ananas, potatis och grädde.
Just ja, gott skulle det kanske vara…
Det beror på vad du är intresserad av för tidsperiod och plats, kan tipsa men det finns så mycket!
Låter vidrigtDagens godis var Den hette "chokladsticks" och bestod av mörk choklad med en fyllning som var typ kex-konsistens men smakade välling. Bättre lycka imorgon!