Piruette

Trådstartare
oj! jag plusade precis... :eek::D:crazy:
är så himla glad, men kan inte tro att det är sant!! vågar inte riktigt vara glad... går runt som en idiot här hemma....
det känns som om det bara blivit ngt fel....

huu, ska sticka iväg o köpa ett till.....
 
Sv: +

Grattis! Men spar på pengarna! Inte behöver du testa en gång till inte :D

Mitt (enda) test ligger fortfarande kvar i min toalettväska som en lite påminnelse trots att bebis snart kommer ut :D
 
Sv: +

Jag köpte också ett test till:D

Jag köpte 2 på en gång, så jag gjorde det ena och så dagen efter fick jag för mig att jag inte alls var gravid så jag var tvungen att testa det oxå ;)

Har kvar det ena testet i badrumsskåpet, det är snart 1 år gammalt :love: Brukar ta fram och kolal på det lite då och då och gråta en liten skvätt innan jag går och lägger mig ;)
 
Sv: +

GRATTIS!! Jag är relativt nygravid jag med :banana:

Jag tog 3 eller 4 test, för att en vecka senare ytterligare ta ett till test. Så 5 test totalt tror jag det blev. Hi hi...

GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS!! :bump::bump:

Kram
 
Sv: +

jag har ju testat en gång till nu.... men, vill nog köpa ett till imorgon! haha...:crazy:
det kanske bara är idag det är +?? :angel:
 
Sv: +

*ha ha* Vad tokiga ni är!! Spar pengarna till ett par rymliga byxor istället som du snart måste använda ;) Magen svullnar snabbt som attan :p
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 818
Senast: gulakatten
·
Övr. Barn "ALLA spelar Fortnite!" Ja, enligt min 8 åring iaf. Efter att ha frågat runt bland vänner och barnens kompisar så verkar det gälla...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 763
Senast: Mirtai
·
Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
1 147
Senast: Cattis_E
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 896
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp