8 sekunder

B

Brave_pepsi

hej! undrar om någon vet var man kan få tag i filmen 8sekunder (8 seconds) såg den första gången på ett ridläger för Per Larsson... den filmen är helt underbar...

Sv: 8 sekunder

Du kan köpa den på amazon.com.

Sök under DVD på 8 seconds. Om du gillar denna typ av film så passa på och beställ Cowboy Up som är en liknande film med Kiefer Sutherland i en av huvudrollerna.

Marty

Sv: 8 sekunder

var på ebay såg dom hade en film om lane frost (the last ride) tror jag den hette. Dog han i ngn olyck med d hann höll på med?? Ska googla lite få se .

Jag har den med men min är har titlen "The Ring of Fire". Den var också jätte bra:cry:.

Det också finns en rolig film "The Cowboy Way" med kefier och Woddy Harrelson. :rofl::rofl:

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486
Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 414
Senast: Vicks
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 873
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 366
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18