Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och en häst som sparkas ska givetvis också avlivas med omedelbar verkan?
Sen vill jag tillagga... att...
jag ar djupt forvanad over att hunden accepterade att ha en framlings armar runt halsen och att bli upphallen pa det sattet utan att visa nagon form av aggressivitet whatsoever.
Jag ser verkligen inte aggressivitet i den hunden ALLS, j-vligt felriktad lek, och en.. valdigt accepterande attityd om framlingar. Igen, synd om pojken, javisst... men jag tror inte alls att hunden ar en "dalig hund" baserad pa den videon.
*KL*
Förvånar mig dock varför så många filmar istället för att göra något.
*kl*
Haltar hunden i slutet av filmen?
Jag har läst hela tråden och jag blir riktigt arg när jag ser vad vissa av er vuxna personer skriver i era inlägg.
Oavsett barnets ålder eller kompetens att ens kunna försvara sig själv är det helt absurdt att en hund som denna skulle få en chans och bli omplacerad. Helt vanvettigt....en hund ska inte betee sig så här under vilka omständigheter som helst. Med tanke på det samhälle vi lever idag så är det inte meningen att det ska ens förekomma sådana här situationer. ALDRIG ALDRIG!!!
Barn är barn. Och visst hund är hund. Men har en hund bitit en gång, även om det är i byxor, jackor, andra djur.....you name it...det är ett beteende som inte är acceptabelt och ska därför avlivas bums.
Skulle min hund ha gjort så då är det avlivning som gäller för jag kan inte ha en hund jag inte litar på....MARK MY WORDS!!!!
Sen vill jag tillagga... att...
jag ar djupt forvanad over att hunden accepterade att ha en framlings armar runt halsen och att bli upphallen pa det sattet utan att visa nagon form av aggressivitet whatsoever.
Jag ser verkligen inte aggressivitet i den hunden ALLS, j-vligt felriktad lek, och en.. valdigt accepterande attityd om framlingar. Igen, synd om pojken, javisst... men jag tror inte alls att hunden ar en "dalig hund" baserad pa den videon.
Oj om alla resonerade som du så är det många många hundar som skulle avlivats. Friska sunda hundar som fungerar alldeles utmärkt i samhället. Att en hund biter i en ärm eller byxben gör den inte farlig och betyder inte att det är något den skulle göra igen.