Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är förutsättningarna samma som tidigare gånger - nej.
Är förutsättningarna andra - möjligtvis.
Är det tänkt att paret ska få hjälp med sina problem - ja, satsa.
Är förutsättningarna samma som tidigare gånger - nej.
Kör på och gör sedan sambosom för 4:e gången. Du har ju ändå inget annat just nuBli tillsammans med sitt ex för 3dje gången. 3dje gången gillt? Vad säger ni spontant, Ja eller Nej ?
Kort bakgrund : Var tillsammans 7 år. Otroligt lika personlighet saknar varandra, vissa problem i förhållandet.
Det här tror jag också är riktigt bra riktlinjer! Så gjorde dock inte jag och mitt livs kärlek. Han gjorde slut och vi flyttade isär men sedan blev vi tillsammans flera gånger. Jag hoppades varje gång att det var "på riktigt" men varje gång kom bakslaget. Jag valde att flytta 40 mil bort, delvis för att visa att jag klarade mig utan honom och kunde stå på egna ben, men ändå träffades vi av och till. När jag åter började träffa honom efter ett nytt men avslutat förhållande så sade han att han verkligen ville vara tillsammans med mig, alla han träffat under tiden var ointressanta och innehållslösa och kunde inte mäta sig med mig... Men då kände jag att det fick vara nog, ingenting var ju i grunden förändrat mellan oss. Jag saknar än idag - mer än 15 år senare - förhållandet som det var när det var fantastiskt, för det var det i många år innan första uppbrottet. Men jag lever nu mitt liv mer i sanning med mig själv vilket var det snällaste jag kunde göra mot mig själv trots saknaden.Är förutsättningarna samma som tidigare gånger - nej.