3-års test

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Ziemona
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 2 323
Sv: 3-års test

Dressyrryttare ja, men inte hoppryttare. Ninja La Silla - 161 cm, Mynta 158 cm....osv

Egentligen tycker jag att typ och HHB poängen enbart speglar dressyrens avelsmål. En hopphäst kan tex gärna få ha lite längre rygg (tänker på alla långryggade Carthago hästar som hoppar som satan !)

Sv: 3-års test

Dressyrryttare ja, men inte hoppryttare. Ninja La Silla - 161 cm, Mynta 158 cm....osv

Egentligen tycker jag att typ och HHB poängen enbart speglar dressyrens avelsmål. En hopphäst kan tex gärna få ha lite längre rygg (tänker på alla långryggade Carthago hästar som hoppar som satan !)

Ja, det är ju nästan två raser numera. Kanske värt en annan tråd - ska vi ha en uppdelning? :)

Liknande trådar

Hästvård Hej på er, I väntan på att veterinären ska ringa upp så lägger jag upp en tråd här i hopp om att någon kan ge mig lite råd. Bakgrund...
Svar
4
· Visningar
1 083
Senast: netschjen
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 714
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras... 2 3
Svar
47
· Visningar
9 580
Senast: dobbis
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 240
Senast: Yrsel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka