3-årig kbl hingst, BILD

Zuzzi

Trådstartare
Behöver lite hjälp, var och fotade på kallblodskriterieuttagningarna här hemma på Dannero, fotade denna vackra hingst på stallbacken. Men vem är det?

Kan det vara den norska hingsten Remelden?

22777126.jpg

22777127.jpg

Sv: 3-årig kbl hingst, BILD

Jepp, jag tror det är Remelden. Den som är mest lik annars (av de norska) är väl Lome Mix, men hans stjärn är mindre.

Lome Mix är det inte. Men funderade även på norsken Genial?
Synd att jag inte såg hans högersida, Remelden har ett blått öga där

Genial
Genial.JPG

Aha - jo det kan det ju möjligen va. Jag va rätt inställd på treåringarna när jag svarade. Men, vi kan ju hoppas nån känner igen människan i stället då. Nån från Hagmyren som känner Genials tränare kanske?

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 024
Senast: Piaff
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 417
Senast: Sassy
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 459
Senast: ako
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 197
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Inredningstråden nr3