@FrauleinLeo vill inte vara negativ eller något men försöker dels få lite muskler på mig, inte mycket dock och har kontroll över det hela. Vet att jag kommer hamna lågt men mår som bäst då, både psykiskt och fysiskt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@FrauleinLeo vill inte vara negativ eller något men försöker dels få lite muskler på mig, inte mycket dock och har kontroll över det hela. Vet att jag kommer hamna lågt men mår som bäst då, både psykiskt och fysiskt.
Varningsklockor för vad? 50 kg för mig är inte speciellt lite då jag är ca 165 cm, vilket att jag hamnar på den nedre delen av ett normalt bmi, precis under 18,5. Ska rådfråga doktor mer specifik angående det imorgon då jag ändå ska dit och prata om medicin.
Har haft problematik med maten tidigare men är i princip fullt återhämtad från det och jag är trots allt en vuxen människa som kan fatta beslut för sig själv, mina föräldrar som jag pratar med om vått och torrt är okej med det, vet dock inte ens varför jag nämnt något för de.
Jag är okej, kommer vara okej då jag äter helt okej och motioner typ två gånger per vecka. Har ätit betydligt mer under denna vecka än vad jag har gjort tidigare.
Oj, vilken bibel jag skrev men vet inte riktigt vad jag ska säga.
Fast det är inte normalt bmi, det är fortfarande undervikt. Återigen, med all välmening, tror du att det egentligen är hälsosamt för dig att vistas i en tråd där folk räknar kalorier och kämpar mot övervikt när du själv tidigare har haft problem med maten? Du tror inte att det snarare kan trigga igång något? Att ligga på 1000 kcal är även det väldigt lite. Att du inte sagt något till dina föräldrar säger kanske mer än du tror.
Jag hoppas att du får den hjälp du behöver.
Tackar dock för omtänksamheten och av ren nyfikenhet undrar jag hur det säger mer än jag kanske tror att jag inte har sagt något till mina föräldrar?
Jag mår bra, det kommer inte att trigga mig då jag vart friskförklarad när jag var 17 och är 20 nu, fyller 21 i juni.
Fast friskförklaring garanterar inte livslång immunitet.
Du siktar på att gå ner 2,5 kilo på åtta dagar, ditt långsiktiga mål är att gå ner 20 kilo på fem månader, och du siktar på ett BMI som definieras som undervikt. Det finns ingen chans i världen att en läkare okejar någon av de planerna.
Jag läste fel.
Hoppas som sagt att du får den hjälp du behöver.
Bra att du ska prata med din doktor om din kropp och vikt, jag hoppas att hen kan ge dig de verktyg du behöver så att du känner dig nöjd med dig själv utan att behöva bli osunt underviktig.
Alltså du tänker och skriver precis som jag, är du min klon eller? Jag ser saken från din synvinkel iaf.
Nej, det är inte trevligt det är osunt. Du borde inte vara i den här tråden.Det hade varit trevligt men vet att jag har en någorlunda snabb metabolism och snittar 1200 kalorier per dag, några dagar mer och några dagar mindre.
Nej, det är inte trevligt det är osunt. Du borde inte vara i den här tråden.
Jaha.. Får jag fråga vad som är osunt?
Jaha.. Får jag fråga vad som är osunt?