R
Raderad medlem 6459
Som alla andra svarat. Tro mig, det du säger är direkt osunt.Jaha.. Får jag fråga vad som är osunt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som alla andra svarat. Tro mig, det du säger är direkt osunt.Jaha.. Får jag fråga vad som är osunt?
@FrauleinLeo || Har tagit hjälp av psykolog men då ångesten är det största problemet vill jag fokusera på det.
Har förövrigt höjt målvikten till 52-55 kg. Massor av personer som ligger par normalvikt enligt bmi dietar för att gå ner i vikt.
Vet dessvärre inte varför men som sagt, jag mår som bäst när jag är omkring 18.5 i bmi. Lär dessvärre stanna på 19, alla har uttryckt att jag ser dom bäst ut och även att jag verkar mycket gladare när jag är där.
Har förövrigt höjt målvikten till 52-55 kg. .
Hade med mig mamma som stöd och hon bad om något som inte ökade aptiten eller viktuppgång. Vet ärligt talat inte varför men ska ge medicinen en chans.
Jag har en egen historia av ätstörningar. Det är länge sedan nu, men i alla fall. Jag känner väl igen mig i det du skriver. Jag reagerade på ditt första inlägg, och sedan har det fortsatt i samma anda.@FrauleinLeo || Har tagit hjälp av psykolog men då ångesten är det största problemet vill jag fokusera på det.
Har förövrigt höjt målvikten till 52-55 kg. Massor av personer som ligger par normalvikt enligt bmi dietar för att gå ner i vikt.
Vet dessvärre inte varför men som sagt, jag mår som bäst när jag är omkring 18.5 i bmi. Lär dessvärre stanna på 19, alla har uttryckt att jag ser dom bäst ut och även att jag verkar mycket gladare när jag är där.
Jag har en egen historia av ätstörningar. Det är länge sedan nu, men i alla fall. Jag känner väl igen mig i det du skriver. Jag reagerade på ditt första inlägg, och sedan har det fortsatt i samma anda.
Jag tror verkligen inte att den här tråden är nyttig för dig och jag hoppas verkligen att du kan få adekvat hjälp med din kroppsuppfattning. Bara det att du själv säger att du mår bäst med ett bmi som är lägre än då dina vänner säger att du verkar gladare, är oroande. Att må bra är något annat än att vara glad, då? Och hur du mår, är knutet till vikten, hekto för hekto?
Jag är obegripligt ledsen idag, vet inte vad det är med mig. Jag vill tröstäta men har hittills stått emot. Skulle kunna trycka i mig en hel chokladkaka nu, lätt! Kanske till och med två. Så illa är det. Men jag står emot. Har fastedag i dag dessutom. Det går bra än så länge. Tröståt lite fetaost till salladen innan. Det funkade faktiskt.
Så himla jobbigt. Jag har själv lite liknande feeling idag. Du är jätteduktig som kämpar på ändå! Förhoppningsvis känns det bättre imorgon!
Det blev en ballerina kaka.. men bättre än en hel chokladkaka!