Sv: 2011rnas tråd...
Hej!!
Jag är egentligen inte så aktiv här på buke, följer mest trådarna men gör mycket sällan något eget inlägg.
Men nu är det väl dags igen, har köpt mig en ny liten prins
Rags Wild Boss "Bosse"
Hingst född 2011
E. Bertas Wild Rag - Duals Blue Boon
U. NQ Lady Boss - Pablo Quxiote
Bosse är i dag ca 133 cm hög, så det är ingen stor herre, vilket kommer passa mig perfekt, kan tänka mig att han blir nånstans runt 145 när han e färdig.
Han har varit hos mig i snart en vecka och han är ett riktigt charmtroll.
Har varit väldigt okompliserad med allt. Inga problem att lasta, stått snällt för farbror hovslagaren, står själv i stallet helt enkelt en pärla.
Det är en tuff liten häst med mycket vilja och stor självsäkerhet vilket är precis det jag har sökt. Han är köpt som cuttinghäst.
Vi får se om han ska behållas som hingst, det beror lite på hur det fungerar..
Nu ser jag fram emot att lära känna honom och börja träna lite smått!!!
Vilka fina små hästar ni har allihop förresten, ska bli jätte kul att följa er!
Hej!!
Jag är egentligen inte så aktiv här på buke, följer mest trådarna men gör mycket sällan något eget inlägg.
Men nu är det väl dags igen, har köpt mig en ny liten prins
Rags Wild Boss "Bosse"
Hingst född 2011
E. Bertas Wild Rag - Duals Blue Boon
U. NQ Lady Boss - Pablo Quxiote
Bosse är i dag ca 133 cm hög, så det är ingen stor herre, vilket kommer passa mig perfekt, kan tänka mig att han blir nånstans runt 145 när han e färdig.
Han har varit hos mig i snart en vecka och han är ett riktigt charmtroll.
Har varit väldigt okompliserad med allt. Inga problem att lasta, stått snällt för farbror hovslagaren, står själv i stallet helt enkelt en pärla.
Det är en tuff liten häst med mycket vilja och stor självsäkerhet vilket är precis det jag har sökt. Han är köpt som cuttinghäst.
Vi får se om han ska behållas som hingst, det beror lite på hur det fungerar..
Nu ser jag fram emot att lära känna honom och börja träna lite smått!!!
Vilka fina små hästar ni har allihop förresten, ska bli jätte kul att följa er!