Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad tusan, kommer dö av nyfikenhet... vet bara att det är ett godkänt MHDet är lite olika, men kan ta några veckor. Ert verkar inte inrapporterat än iom att resultaten inte ligger på sbktävling - så det kan nog dröja ett tag
Fick du inte med dig protokollet hem?Men vad tusan, kommer dö av nyfikenhet... vet bara att det är ett godkänt MH
Jag kanske har missat något, finns det godkänt och underkänt i mh? Jag har bara fattat att man antingen fullföljer, och får känd mental status, eller bryter? Eller är de något rasspecifikt?Men vad tusan, kommer dö av nyfikenhet... vet bara att det är ett godkänt MH
Nej du har rätt.Jag kanske har missat något, finns det godkänt och underkänt i mh? Jag har bara fattat att man antingen fullföljer, och får känd mental status, eller bryter? Eller är de något rasspecifikt?
Nej, ingen fick vad jag vet.Fick du inte med dig protokollet hem?
Nej, ingen fick vad jag vet.
Nu har jag ju bara gjort MH i hela mitt liv... Men när jag var på MH så gick beskrivaren igenom protokollet med deltagarna en och en direkt efter provet, förklarde varför hon hade satt som hon gjorde och gav oss utrymme att ställa frågor om vi tyckte något verkade konstigt. Det var super bra!Nej, ingen fick vad jag vet.
Det borde du ha fått, i brukset finns det fortfarande arrangörer som vill att man visar upp det på hundar över 18 måndarer.Nej, ingen fick vad jag vet.
Min hund har gjort två BPH, första bröts av ledaren pga rädsla. Andra fullföljde hon (mer vuxen och livserfaren) men jag valde utan skott.Jag vet en tik som gjort BPH två gånger, där föraren avbröt första gången och sedan fullgjorde bedömningen den andra gången. Det verkar dock bara vara den senaste gången som syns? Ska det vara så?
Vad konstigt, jag har behövt visa upp protokollet på tävling.Nej, ingen fick vad jag vet.
Lägger du in nån av de andra spindlarna så ser man lättare vad hon faktiskt gjorde på MHt.Hexas MH har kommit upp på aveldata nu och är väl en rastypisk aussie om man kollar på rasens medel haha .
Jag är väldigt nöjd med henne men tyckte det var synd att hon ansåg att leksaken på MH var så jäkla äcklig. Dock något som jag misstänkte hon skulle tycka då hon är verkligen är äcklad av andra hundars avföring, urin osv och vi var hund nummer 7 på leksaken. Hon ville verkligen leka men ville inte ta i leksaken.
Min hund har gjort två BPH, första bröts av ledaren pga rädsla. Andra fullföljde hon (mer vuxen och livserfaren) men jag valde utan skott.
Jag ser på hunddata att hon gjort två och det första bröts, men det finns ingen spindel på det första.
Försökte kolla på mobilen, men där ser det lite annorlunda ut. Ser båda datumen under "tävling" och det står tydligt avbrutet pga rädsla på det första och genomfört på det andra. Men har för mig jag fick upp i alla fall spindeln på den genomförda på datorn, kommer ej ihåg hur det var med protokoll. Hittar inget av dem på mobilen nu.Hm! Jag får kolla igen ser du två protokoll också?
Kommer få det postat fick jag som svar nu.Vad konstigt, jag har behövt visa upp protokollet på tävling.
Har alltid fått protokoll med hem efter MH. Kanske maila arrangören?
Lägger du in nån av de andra spindlarna så ser man lättare vad hon faktiskt gjorde på MHt.