Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite höstbilder på min welsh cob Maiden och hennes kompis Melinda också welsh cob fast 1år.
Jag och ponny fastnade på bild tillsammans för omväxlings skull!
Storm som inte tycker att hon ska vila sitt överben!
Divas betestid med ardennerna fick ett abrupt slut när hon för några veckor sedan fick mugg och skulle stå inne, stor sorg hade hon men fick gå med en av inackorderingarna. Hon vandrade bort sommarmagen så det var ju positivt. En tråkig sak är hennes platta hovar, ömmade mycket fram så jag satte skor på henne faktiskt. Om en vecka ska vargtänderna bort och kort efter det åker hon iväg på inridning. Sen blir det mys och lösgalopp här hemma över vintern och sen tillbaka för ytterligare träning och treårs till våren. Jag tycker det ska bli så skönt att leja bort rubbet är för gammal för att hålla på sånt. Det ska bli så spännande och hon börjar bli riktigt snygg faktiskt!
Haha! Vad hopplös jag är.Måste bara fråga er så jag hänger med här @Pontevecchio & @Springsteen, är det jag som är Olivia?
Här har ni dagens Gloria som fäller som en tok! Men ser ni att hon är lite apelkastad? hoppas de håller i sig
ska förövrigt bli väldigt kul att mäta henne när jag kommer ihåg måttstickan. Hennes huvud har vuxit väldigt mkt under sommaren, känns som jag spänner ut grimman hela tiden...
ehhh ooops :O gloria var det ju, det vet jag juHär har ni dagens Gloria som fäller som en tok! Men ser ni att hon är lite apelkastad? hoppas de håller i sig
ska förövrigt bli väldigt kul att mäta henne när jag kommer ihåg måttstickan. Hennes huvud har vuxit väldigt mkt under sommaren, känns som jag spänner ut grimman hela tiden...