hej! Hur stora är era 12r, vad är normalt för ett halvblod el liknande?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När har ni planerat att börja rida era? Jag känner mig lite kluven. Hade inte räknat med att börja rida min connemaravalack för än nästa sommar men nu har jag sett flera som börjat sitta på sina och har en del bekanta som inte tycker att jag behöver vänta så länge. Men jag tycker att han är en liten räka dock väldigt mogen i huvudet.
När har ni planerat att börja rida era? Jag känner mig lite kluven. Hade inte räknat med att börja rida min connemaravalack för än nästa sommar men nu har jag sett flera som börjat sitta på sina och har en del bekanta som inte tycker att jag behöver vänta så länge. Men jag tycker att han är en liten räka dock väldigt mogen i huvudet.
Förresten, hur ska ni göra med täckning i år? Och ni som haft på lösdrift hittills, fortsätter ni med det i år också? Någon som gör några förändringar?
Oj vad biffig hon är redan! Hon lär garanterat kunna bära dig sen!
Förresten, hur ska ni göra med täckning i år? Och ni som haft på lösdrift hittills, fortsätter ni med det i år också? Någon som gör några förändringar?
Hon kommer att gå på lösdriften till att börja med. Sen får jag se hur hon håller hullet. De har fri tillgång och rasen är väldigt lättfödd. Täcke blir det inget. Den där "mustang-ullen" är helt brutal så det lär inte behövas.Förresten, hur ska ni göra med täckning i år? Och ni som haft på lösdrift hittills, fortsätter ni med det i år också? Någon som gör några förändringar?
Inte bucas utan three horses tror jag det heter. 499 kr med halstäcke och magplatta jag är helnöjd.Vilket märke på zebratäcket?