Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt att läsa om att de flesta av 12rna har en trevligt sommarlov!
@Akiraphoto, vilka snyggingar
Jag hälsade på min grabb idag. Han blir i mitt tycke bara snyggare och snyggare! Det går att fånga på bild ibland också
han är sååååå snygg!!!Skönt att läsa om att de flesta av 12rna har en trevligt sommarlov!
@Akiraphoto, vilka snyggingar
Jag hälsade på min grabb idag. Han blir i mitt tycke bara snyggare och snyggare! Det går att fånga på bild ibland också
Någon annan som sitter och funderar på om de ska betäcka sin 12a nästa år?
Eller så låter man allt vara. Usch vad svårt det är. Hon tycks inte heller växa längre, hon kanske är klar nu? Vem vet. Tiden får visa hur stor hon blir. Blir hon inte större så kommer jag inte vilja rida på henne då jag tycker att jag är på tok för lång och tung för henne.
Hon blev glad idag, hon har bantat tillräckligt för att gå ut med de stora flickorna igen.
Fintrollet
Hur kommer det sig att du tror att hon inte kommer få några till entimeter på höjden? Var inte Stella en misstänkt welsh cob-korsning? Om Storm anammar welsh cob-blodet som (förhoppningsvis) finns i henne kan hon ju faktiskt växa lite till! Jag tycker inte att du ska oroa dig för att du blir för lång/eller tung för henne, hon är ju en stadig och välbyggd tjej. Du är ju en lätt tjej också!
Men åååh så snygg han är!Musse har varit på utställning. 38 poäng och ett silver blev det och jag är nöjd, speciellt efter domarens goda vitsord. Han var lite eh...lätt i framdelen tidvis men inte konstigt han blev exalterad när han gått på bete med en annan häst långt bort från andra hästar osv de senaste månaderna. Han var ändå hela tiden uppmärksam på mig och lyssnade fint. Gick dessutom på transporten utan en sekunds tvekan både dit och hem
Inte bästa uppställningsbilden tyvärr