Fick spontanryck och hälsade på Trollet, I strandklänning och allt. Klokare och säkrare häst har jag aldrig träffat på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ÅååååååååhFick spontanryck och hälsade på Trollet, I strandklänning och allt. Klokare och säkrare häst har jag aldrig träffat på.
Åååååååååh
Den där hästen alltså!
Musse har varit på utställning. 38 poäng och ett silver blev det och jag är nöjd, speciellt efter domarens goda vitsord. Han var lite eh...lätt i framdelen tidvis men inte konstigt han blev exalterad när han gått på bete med en annan häst långt bort från andra hästar osv de senaste månaderna. Han var ändå hela tiden uppmärksam på mig och lyssnade fint. Gick dessutom på transporten utan en sekunds tvekan både dit och hem
Inte bästa uppställningsbilden tyvärr
Jag tyckte han var jätteflott och skötte sig fint. Han är ju inte så gammal så det är ju inte konstigt ifall man blir lite glad när man får se så mycket hästar och på ny plats
Grattis till poängen och visst sa domaren att där finns mer att hämta när han vuxit i sig lite mer?
Jag tog bilder på premieringen ifall du vill ha Jag fotade alla hästarna, men har inte hunnit med bearbetningen ännu.
@_Smulan_ Grattis! Vad roligt! Han är jättefin, ser gärna fler bilder.
@Springsteen Hon ser inte alls för liten ut för dig! Klart du ska rida henne.
@Akiraphoto Fin! Vilken ras var det?