Sv: 11rnas tråd del 4
Haha här tränar vi att lyfta fötterna på olika vis, allt som är nytt är obehagligt, men efter två gånger är det inte nytt längre = helt säkert. Haha han är så udda min lilla plutt, väldigt rolig häst. Så nu tränar vi på(Ikväll och imorgon) På att lyfta bakhovarna och lägga det emot mitt ben, som hovslagaren gör och knacka på hoven. Det var lite läskigt första gången nu ikväll, men andra benet gick bättre, imorgon förmiddag tror jag det går bra och på kvällen går det klockrent. Tror jag
Haha men det är så han har gjort med allt nytt den här tiden så det är kul! Trodde jag skulle hinna med ihop släppet nu i helgen, men det blir till onsdag i veckan ist.. Har massor i helgen. Han är super fin runt såret osv så det är dags känner jag. Får ta Mr.gamling elak på söndag 10minuter eller så, så jag vet att de iaf inte dödar varandra. Sedan får vi se på onsdag hur det går
Han är väldigt pigg nu, travar runt mig och hummar när jag kommer ut med maten, gnäggar så fort jag kommer inom synfältet, möter mig vid grinden när jag ska ta in honom om kvällen hummandes och hummar tills han blir hes på morgonen när han ska få gå ut
En VÄLDIGT pratglad häst xD