Sv: 11rnas tråd, del 3
*KL*
Jag är verkligen helt urusel på att hänga med i tråden. Hinner ju hända en hel mängd med saker mellan gångerna.
ameo: Grattis till framgångarna! Hon ser väldigt näpen och feminin ut. Söt!
supercassie: Många duktiga småttingar! Hur många 11
r har ni?
Charlottee: Vad tråkigt att han inte repar sig igen. Förstår att det känns tröstlöst. Man investerar ju så mycket känslor i de däringa hästarna att det väger blytungt i bröstet när man måste hålla på och oroa sig över dem. Jag fortsätter dock hålla både tummar och tår för din röda kämpe!
Hunter: Vilken fin kille! Sista bilden är helt underbar!
Vimsan: Duktig skrutt! Alltid extra skönt när saker man oroat sig för går riktikgt bra!
Grandezza: Det är ett elände när de kommit på tricket med att slita sig loss. Mitt sto hade en sådan period då hon hade sönder grimmor och grimskaft på löpande band. Kan dessvärre inte komma på hur det löste sig, men det har det iaf gjort för idag står hon snällt uppbunden.
Quimero: Vad härligt med en ny fining att gödsla med tid och kärlek (och pengar...
) på! Han ser ganska "färdig" ut i kroppen? Eller också är det jag som jämför med min rangliga skrutt. Ser i vilket fall väldigt trevlig ut!
Hos oss löper det på och jag börjar så sakteliga att planera nästa steg med Abbe - att testa hur det fungerar med longering och löshoppning. Hua, det är så man kan bli nervös för mindre.
Han växer absolut inte som sin mor, som alltid varit helt jämn, utan här är det baken som drar iväg först. Just nu är det väldigt långa bakben så det är en härlig mekanik i traven i de däringa långskånksbenen.