Sv: 11-orna version 2.0
Men vag lurigt att inte ha fått nåt direkt svar... Förstår att ni är himla oroliga! Hoppas det går fort att få svar på andra åringens prover så ni får veta nån gång!
LaBello: Tack för solskenshistoria! Det behöver jag nu... Härligt att det går åt rätt håll med din tjej, skönt att ha så nära till kliniken en sån där gång! Vad är det för tös du har? Nu måste du ju presentera henne ordentligt!
Exotizc: Så söt hon är! Kul att det går bra med tömkörningen!
Alla mina bröder har haft exakt såna lockar i svansen, helt omöjliga att bli av med!
KL
Koronn står bättre på benet idag! Fortfarande ingen feber, pigg och matglad. Han var så pass stadig att jag tänkte försöka ta ut honom på gången för att kunna mocka och tvätta honom ordentligt, vilket gick kanon! Han går bättre bara sen igår och stödjer mer på benet!
Det har ju runnit en massa från såret som fastnar i pälsen och sitter som berget, får försöka tvätta bäst det går och han är verkligen jätteduktig lillkillen. Veterinärerna igår var ju så himla burdusa och oförsiktiga så i början när jag ens tittade på benet försökte han komma undan, men sen insåg han att jag var försiktig och att det inte gjorde ont så då stod han som ett ljus. Blev tvungen att byta kompress som hade ramlat bort, och fick tvätta ganska länge för att få bort kletet, men han var så himla duktig... Avslutningsvis gatt jag göra illa honom ändå när jag skulle dra lite i dränet så att det lossnade och kan släppa ut mer vätska, men jag avslutade med att stryka på vaselin på benet så det blev nåt positivt som sista moment.
Stygnen ser fortsatt fina ut. Dock hade det fastnat som en liten "bula" med vätska som torkat, och jag tyckte det var skrämmande likt var...
När jag var klar mockade jag och han stod jättesnällt på gången hela tiden. Sen fick han ett hönät eftersom han bara trampar ner allt i spånet och sen inte äter det annars. Det var jätteläskigt i början innan han fattade.
Han hade dessutom börjat tugga lite på väggarna så vi gick ut och sågade ner en liten asp och satte in - vilket var superpopulärt! Vi hann inte ens sätta fast den så började han slita och dra i grenarna.