11-orna version 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 11-orna version 2.0

Han är fin din kille! :laugh:

Och jaa, här är det fullt ös varje dag. :D Lillebror är ju som synes mest på bakbenen och terrar, men Kaptenen gav faktiskt igen idag. ;)

Han är fin din kille! :laugh:

Och jaa, här är det fullt ös varje dag. :D Lillebror är ju som synes mest på bakbenen och terrar, men Kaptenen gav faktiskt igen idag. ;)

tack:laugh:

Våra leker en hel del också, men sällan när jag är där typiskt nog. Men de som äger gården där dom är nu berättade att dom är riktigt underhållande!:D

Moderatorn påminner om att det inte är tillåtet att länka till Facebook (däremot att lägga in bilder därifrån). Alla har inte Facebook och kan därför inte se bilderna. Moderatorer måste kunna se alla länkar och alla finns kanske inte på Facebook.

Hon har massor av man!! Ja, mamma är PRE.

226517_10150179558986158_3219353_n.jpg

1965_61882127096_9491_n.jpg

Hennes rörelser :love:
26241_399351402096_1245616_n.jpg

jamen då har hon nog ärvt det från mamman :D för jag har sett fler ZW ungar med lika lite pannlugg som min haha!

fin mamma!

*kl*
Det kanske ´bara är en skitsak :cool:
men hur i hela världen ska jag lyckas klura ut vems bajs som är vems? :p
Får väl smyga på dom en dag och kvickt fram med en påse när det kommer ett lass. Shettisens bollar är ju lätta att identifiera men Walle och Latin lägger ju lika stora högar!

...och jag som tyckte våra åringar är stora! :D zoleros polare e.bellagio är 158 cm så han är ju inte så långt ifrån iofs..

Kl:

Här har vi påbörjat inkörning för fullt. Idag drog Q skakelsläpan i paddan på en 8-volt. Det gick hur bra som helst. Han tar det som om det är ngt som han har gjort förr.

Inte för att jag vet vad han håller på med alla dygnets timmar, men mig veterligen är det en omöjlighet att han skulle ha kunnat tjuvträna..

Älskade lilla häst! :love:

Jag vill ha hem min 11:a nu :mad:

Men jag har inte riktigt hittat rätt bostad åt henne ännu, vet inte hur jag ska göra. Vill eg ha henne hemma på gården men då måste jag ha sällskap...

:crazy:

Du kan ju ha henne hos mig i lösdriften :idea:

kl
Jag skulle vara duktig o gå ut o gå med Dahlia idag, hon har varit lite spänd (läs dynamit på väg att explodera:grin: ) när vi har flyttat runt dem mellan betena, så jag tänkte ta tag i det och börja öva...

Hon följde snällt med ut ur hagen och utom synhåll för de andra hästarna, som naturligtvis började gapa efter henne, då kom hon på, aj fan, jag är ensam! Och hoppade runt som en tok o reste sig o höll på (min puls var typ 200), men jag höll masken, och vid lämpligt tillfälle ryckte jag till så hårt jag kunde och sa bestämt NEJ. Då stannade hon till, helt paff :rofl:

Sen kunde vi fortsätta en bit till innan vi vände och gick tillbaka, väl framme (under ivrigt påhejande av de andra) ville hon INTE gå in i hagen igen :D Så vi vände och gick en liten sväng till, innom synhåll från de andra.

Tyckte ändå att det gick skapligt bra !! Får öva fler gånger bara:angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu vet jag inte om tråden hamnat helt fel, då den till störst del involverar en skada. Jag är 15 år, och har min första sommarhäst, kan...
2
Svar
26
· Visningar
3 419
Senast: Krillan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar