Fy fan vad jag är less på hästar för tillfället, speciellt när man inte har en ridbar heller.
Jag har dessutom gjort illa axeln i allt djävulskap, vet inte om Sakura ev ryckt något knas i axeln eller om det blivit en liten inflammation av allt hållande/ryckande men ont som fan har jag och det går ner ända till handen. Min rygg har haft ont och benen med men dom är iaf bättre, sen är jag ganska blå också lite här och var men så blir det väl när man flyger som en vante medans man envisas med att INTE släppa hoven
Hoppas det blir bättre snart!
Miraz går jag fortfarande promenader med, vågar inte hoppa upp ännu, vet inte när jag ska våga det helt ärligt.
Idag tyckte jag dessutom hon gick lite knasigt igen men inte hela tiden utan bara något enstaka steg så jag frågade en i stallet om hon kunde kika och hon såg också lite ibland, knappt märkbart men lite iaf men som sagt, bara ibland. Som om hon ömma lr var stel sa hon.
Hon trodde inte halt iaf, så jag hoppas det "bara" är stelhet efter allt skit.
Hon har fått ihop 4 hålväggar nu (små tur nog) från 1 hålvägg, två på var framhov och vid trakterna.
Lite orolig att detta kommer fortsätta helt ärligt, deras hage är väldigt lerig nere vid ingången, bron, ligghallarna samt vid vattnet men uppåt och neråt i hagen så ser det bra ut, men i lera går dom givetvis.
Har börjat spruta på lite talltjära vissa dagar nu för att hoppas att det kan torka ur hovarna lite med, svamp/bakterier trivs ju i det blöta och äckliga leran så man får vara noga nu.
Vi får se hur det går.
Fick lov och verka upp två av hålväggarna lite idag också för hoven har vuxit till sig bra och det börjar bli trångt och komma åt i hålet.
Men nu ska det gå bra hoppas jag.
Puh!
Ni kan få någon bild på sötan med

Dom flesta är sen några dagar tillbaka men nåja
Hon står ner i en grop här därmed konstig vinkel av hela henne, haha
Myser i ligghallen, fick tyvärr inte med Miraz huvud riktigt
Kli tajm
Film på fröken

Vad jag älskar denna häst
http://vid577.photobucket.com/album...C-1284-4838-927C-84EC3B345AFB_zpsscurappz.mp4