Sv: 10rna del 2
Men vad skönt att ha en övergångshage! Här finns inte tillräckligt mer gräs för det ännu... Och faktiskt en liten fördel med att ha en väg intill hagen, hästarna blir ju mycket mera vana vid trafik än om de står totalt avskurna i en skog nånstans!
KL
Min syster följde med till hästarna igår när det skulle köras ut mer hö, och som vanligt blir det lite spring så snart traktorn kommer, inte för att de är rädda utan mest för att de får en anledning att busa tror jag...
Eftersom att syrran var med tog hon lite kort med sin mobil, första korten på flera månader!
Mobilkvalitet, dvs inte bra, men det syns ju att det är en HÄST iaf!
Tillsammans med mamma häst som också sprang, trots stor mage!
Ett par kort som jag tog också, min mobil är fruktansvärt seg och vill inte alls vara med ibland, därför tar jag nästan aldrig kort med den, men tydligen var den på bra humör igår!
Som synes har även min grabb otroligt mycket man! Men pälsen börjar ju så sakteliga falla av nu när jag får borsta honom utan bekymmer! Han har dock fortfarande denna ulliga supermjuka pälsen kvar, så det dröjer nog nån vecka till innan sommarpälsen är helt framme!