Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I Fredag körde jag lilla rundan runt kvarteret och han fick trava framför vagn för första gången. Det gick jättebra, han är så lugn och fin.
Träning inför unghästutställningen 13/9.
Härligt! Jag väntar med spänning då våran snart kommer hem från betet, hälsade på han häromdagen, så fin så! Knappt tömkörd ännu så blir mycket att pyssla med när han kommer.
Hur gör ni som har hingstar?? När kastrerar ni de? Ngn som ska behålla sin som hingst kanske? Vi är lite oense om hur vi ska göra med våran??
Okej Låter ju alldeles utmärkt! Min bror är emot kastrering öht och vill ha han som hingst. Jag har absolut inget emot att handha en hingst, hade varit spännande och se hur det funkar då vi inte haft ngn förut (förutom far som haft någon) Jag är bara mest rädd för att han ska komma över till stona, särskilt då min tvååring som är halvsyster Har tyvärr lite halvdana hagar. Det är dock mitt enda krav jag har om han ska vara hingst, uppgradering av hagarna!
Hur har du det med dina? Går de i närheten av stona eller helt utom synhåll?
Så här ser Alfas Dimitri ut nu för tiden.
Mysigt Liten lurvboll
Jo, det är fasen inte kul med vinterpäls, sååå jobbigt! Våra brukar ej gå täckade heller så det blir allt en del jobb med pälsen Får se nu hur det blir när man tränar hårt på vintern? Såg även att det inte bara var jag med leriga hagar hemma hos oss är det hopplöst, sååå mycket lera och det är lerigt redan nu så man kan ju bara föreställa sig hur det blir i höst
Måste bara svara dig, ÅHHHHH va skönt att höra att man inte är ensammen om detta hutlösa otrliga förbaskade leran. Torkar ju aldrig upp o gör det de så blir det sprickbildning som om man var på månen.
Har varit en fjord botten för LÄNGE sedan så det kan vara en förklaring, tror jag. Men pållen min funkar väldigt bra, o e mogen. gullefjunet.