Sv: 08rna del 5
Krya på dig!
Hoppas att sjukskrivningen är så väl tilltagen att du faktiskt kan använda den sista veckan till något konstruktivt.
Aliah,
Måste säg att jag är imponerad av bilföraren. Här verkar det ibland vara en sport att se hur fort man kan köra förbi en häst.
Kul film, förresten! Härligt att se glada hästar.
*kl
Fick äntligen remiss-svaret från Skara, och de tyckte (jag hoppar över det medicinsktekniska här) att förändringarna inte var stor nog att orsaka ataxi; de var inom det normala i alla fall.
De andra höjda blodvärdena som jag inte hade koll på sist var monocyter och lymfocyter, så inte konstigt att de kollade extra för tumörer, men då brukar det vara virus med i bilden istället, så allt sammantaget, så lutar det nu åt att det hela faktiskt är en virus av något slag.
Att medicinera mot virus är ju inte riktigt lönt, så vi håller oss till planen och avvaktar att hans kropp kan klara upp det här. (Och svaren på utstrykn.proverna.)
Detta är det första positiva beskedet jag hört på hela sommaren, så även om det fortf. är "touch and go", så höjdes plötsligt oddsen för ett tillfrisknande en liten bit.
Jag håller alla tummar och är försiktigt optimistisk!