Sv: 08rna del 5
Stackare!
Det kommer säkerligen gå bra det där, det låter som ett toppen hem dessutom och att du (som det verkar bo nära) kan åka och hälsa på och diverse är toppen.
Jag är lite känslig så jag fick lite tår i ögat när jag läste detta, verkligen super synd för han är, precis som du säger en kanon kille. Trist att man själv inte träffat han för det hade varit extra kul. Men av all info, bild/film så verkar han mer än guldvärd!
Delvis kl.
Jag uppdaterar ingenting här, minns inte ens när jag uppdatera sist?
Var det när jag släppte mina flickor på bete för 2v sedan eller vad det blir.
Nåja, Sakura har haft 2mån vila nästan så nu har hon fått gå någon promenad vid hand med mig, ridit henne 3ggr och idag tömkörde jag henne 25min.
Hon har mognat så enormt under denna vila hon fick!
Minns inte alls när jag tömkörde sist alltså och hon skötte sig så fint. Ni minns väl också att jag hade problem med att få henne och stå still i några sek t.o.m, detta är inga problem sen jag började rida henne.
Hon lyssnar kanon på mig idag och jag var SÅ lycklig
Hon fick mycket beröm och mycket godis efteråt
Hon blir alltid lika glad när jag kommer i hagen, idag sprang hon till och med fram när jag kom och som alltid stoppar hon ner huvudet i grimman
Och ja, givetvis ska hon även få sommarlov, men tror jag håller igång henne lite ett tag till eftersom jag precis börjat efter en vila som för henne är lång sen förra sommaren då och när vintern var som kallast
Men sen så ska hon enbart få njuta!
Dock är jag mycket velig om visningen i sommar, eftersom den ligger 40mil enkel väg från mig så känns det drygt men samtidigt så vill jag verkligen dit också!!
Jag har en kompis som sagt att hon gärna vill med ner och då kör hon även, tanken är att vi då stannar över hela helgen eftersom 40mil blir väldigt jobbigt och köra.
Det är första helgen i Augusti, så det är precis efter min semester men det gör inget.
Hur hade ni gjort?