Sv: 07-ornas 14:ende tråd
Den synen saknar jag sååå mycket, ett par spetsande öron och flaxande man !!
Vår bebis har kommit, hon kom i torsdags
. Måste säg att det här var en pärs för kroppen, gick mycket smidigare sist men men nu blir det inte fler
Kommer vänta minst en vecka till innan jag rider för jag känner mig svag i hela kroppen och hästarna är minst sagt pigga och fulla med bus och bocksprång.
Har sett GP göra rena galoppombyten i hagen åt både höger och vänster så vilan har kanske gjort henne gott.
De har gått ute dygnet runt nu förutom ett par frostnätter då jag var lite rädd för fångrisken och nu inatt står de inne eftersom det har börjat blåsa upp och imorgon skulle det ju bli storm så de får vara inne imorgon natt också. Bor ju där det är ganska öppet så vid kraftig blåst finns alltid risken att elbanden blåser av.
Så tråkigt, jag har ju inga träningsresultat överhuvudtaget att berätta om, men det är roligt att läsa om er.
Fiorano, hm jag känner inte igen mig i det du skriver, jag hade varit jättestolt över mig själv och min utveckling om jag varit i dina kläder, ni har ju varit kanon i år du och Barbie. Varför inte unna dig att ta det lugnt ett tag med Juno i snöre ?