Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väldigt tråkigt tror vetten anser att skadan första månader till ÅB behöver regleras minutiöst utifrån diagnos för att skadan ska få en skjuts att läka ?
Det är ju samma som på människa . Sen att våra hästar är ett annat kapitel att lösa är ju det jobbiga i kråksången eftersom de inte fungerar som oss och förstår själva .
Jag tror vetten reagerat utifrån dens syn på hur hästen har bäst chanser att läka enligt skadan rent på papper. De ser ju till detta , inte hur jobbig hästen är att få att fungera hemmavid i första hand .... Jag tycker nog de flesta veterinärer följt med i utvecklingen och att allt inte är boxvila punkt slut osv ? Tänker mer att din hästs skada kanske behöver just det veterinären tycker och denne är engagerad och svarar utifrån det ? Bara reflektioner utifrån hur komplext det blir ibland med skadade hästar som inte riktigt fixar ordinerad rehab osv?
Förlåt - ja det är till Kirre ! Rätt tolkat . Sorry !
Jag tror vet.tittar på användningsområde..vet inga ft hästar på högre nivå som man sitter på så tidigt utan dom släpps i hage i minst sex månader..däremot verkar det vara poppis för hopphästarna att sättas igång så tidigt..
Jaha jag trodde du svarade Marvin.. Har ingen aning om vilken skada Kirre har på sin häst