Sv: 04rnas tråd edition 7
*kl*
Igår var vi ute på promenad i skogen (jag är helt kär i den skogen, den är helt enorm, och det finns hur många fina ridvägar som helst
).
Jag undrar om det inte var ett motionsspår vi hittade, men det var inte i något bra skick, om man jämför med det som finns i stan. Det var övervuxet på vissa ställen och ganska packat på vissa ställen.
Men en perfekt skrittslinga
Vi var ute i ganska exakt en timme, och på vägen mot skogen går man förbi ett dagis, och så hör man "EN HÄST!" helt plötsligt springer 20-30 småbarn mot staketet för att titta på Sixt.
Men Sixt brydde sig faktiskt inte, hon hade fullt upp med att titta på en skateboardramp
Vi mötte motorcyklar (och min lilla harfjant rörde inte en fena, otroligt nog).
I skogen dök det även upp en hund som skällde på Sixt för glatta livet.
Och Sixt tänkte gå fram och hälsa..
Sen mötte vi en liten kille (kanske 1-2 år) och hans barnvakt, och dom skulle hälsa på Sixt.
Men när Sixts stora näsa tornade upp började barnet gallskrika, Sixt såg väldigt oförstående ut.
Sist så gick vi förbi ett par vita hundar i inhängnader, dom var ca 20 meter bort och så var det lite träd emellan.
Sixt stirrade nog sönder sig.. innan hon bestämde sig för att hon skulle gå dit.. och skita i att det fanns någon i andra änden av grimskaftet..
Lite modig har hon allt blivit