Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul o se nya bilder från er.
Värst vad ni matchar, snygg i gul
Vad jag förstått så behöver du bara en USB ingång i datorn och sen en fire wire sladd från kameran till datorn.
Gå på en teknikaffär och visa kameran, säg att du vill ha en sladd för att koppla den till datorn, så gjorde jag o så såg jag lite extra dum ut o vips så hade dom förklarat för mig o fått fram en fungerande sladd
för övrigt är jag fruktansvärt less på mina hästar just nu.
Q har på 2 veckor sparkat calle 3 ggr, på båda bakknäna, och sen förmodligen sparkat honom mellan bakbenen så han har en kal fläck på insidan låret.. grrr vad arg jag blir.
Dessutom hade Calle en reva på insida skena bak och en rispa vid hasen... dom kan han dock ha fixat själv.
Han har inte varit halt o de har gått o ridit som vanligt.
I morse då jag skulle släppa ut honom så tyckte jag han såg lite tjock ut i ena bakbenet så jag lära dit o klämma lite på honom, jodå svullen o varm på den lilla revan han hade på insidan skenan. De minsta såret av dom alla. SUCK SUCK SUCK.
Smörjde på lite streptocillinsalva o dumpade honom utei hagen i -8 grader. Tänkte att kylan kunde göra sitt till.
Ska ta in honom mitt på dagen o lägga ett alsolspritsbandage.
Vi ska ju träna på söndagkväll..vill inte behöva ställa in
Q den lilla besten..han fick stå inne idag, ligger inte bra till hos mig just nu