04-ornas tråd edition 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 04-ornas tråd edition 5

Ser ut som att du har ett sådant täcke min mamma tänkt köpa. Hur mycket foder är det i? Är din häst klippt?

Nu ni...
Jag har hittat en filmare :D
Filmen kommer ikväll, jag ska springa ut o mocka o ta in hästarna först, sen blir de filmtajm med bananer i pyjamas :banana:

Det är ett Rhino Wug med 200g fyllning. Finns både utan foder och ännu tjockare. Är supernöjd med mitt!

Ja, Ellen är klippt. Lägger dock på ett tunt täcke till om det blir minus, vilket det iofs nästan aldrig är i skåne.

pompa04: Tack så mycket! Hon är en riktig liten goding. Tycker också att hon klarat sig ganska bra men visst, hon har tappat en hel del. Men det ska vi allt råda bot på snart.

Senast ändrad av en moderator:

Här kommer filmen
http://www.youtube.com/watch?v=0xji5hLlq20&feature=channel_page

Första klippet är från min höjdhoppning barbacka.
Inlånad häst och höjden ligger på 145, 150 rev vi sen så då gav vi oss.

Sen har vi då maskeradhoppningen.
Linn: du känner igen den bruna oxå, Delhi som jag tävlade förut.
Jag ber om ursäkt att de är lite dåligt filmat men de är en grabb på 11 år som aldrig filmat förut :p

Jösses vad rädd jag blev av den första filmen :eek: Jag hade aldrig suttit kvar efter hindret!

tyvärr sitter jag i skolan o det hackar som fan men Q är ju så söt när han står o väntar på pris o slutet :love:

du ska veta att jag har sjuk träningsvärk idag- av att ha knipit mej fast.
Dels har jag inte ridit ordentligt på 2 månader (ridit 2 ggr sista månaden) och tränade på lördag inför denna höjdhoppning :D
Ingen annan ställer upp på höjdhoppning så jag måste ju offra mig :angel:

Q är jättesöt o när du får ordning på filmen, lägg märke till hans hjärtan på rumpan :p

Hjärtan :eek: :rofl:

Jag fillurar på om Tiger ska få ngt på rumpan, men det är ju så ponny :p Men nu har jag ju uppenbarligen lyckats köpa mig en riktigt liten pillig maskin o klippa ben o huvud med så varför inte.... En grekisk bokstav kanske :p

Fast de är inte klippta.. ( de hör till b-ponnier)utan målade med röd sprayfärg :rofl:
Du ser vilken färg han har klippt oxå... klipptes på lördag.

Jösses, hoppas de går bort :p

Han ser onekligen väldigt grå ut, men jag ser tyvärr inte ens skillnaden på benen o kroppen :o

Jadå vi tvättade bort dom igår utan problem.
De blir dålig kvalite på filmen så de syns inte så mkt färgskillnad.
Men ska fixa ett kort nån dag då de är fint väder :)

Herregud, att du satt kvar på Delhi, jag hade aldrig styrt på barbacka! :p
Q är lika söt som vanligt :D

Nej de är mattias, den andra bananen, som rider Delhi.
Fuxen som hoppar högt är Rex :p många hästar att hålla reda på.

Nej de är mattias, den andra bananen, som rider Delhi.
Fuxen som hoppar högt är Rex :p många hästar att hålla reda på.

Jamen då behöver jag inte fundera längre.. Tyckte väl att fuxen såg ut som Rex, men när du blandade in Delhi blev jag helt yr! :p Haha!

förlåt för att jag förvirrar dig.
Dessutom är ju de där två (delhi o rex) för gamola för denna tråd.

Underbar film :banana: Man får intrycket att ni har en trivsam ridklubb däruppe :laugh: Q ser för övrigt ut att utvecklas till en riktigt "farlig" omhoppningshäst.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Osäker på var den här tråden egentligen ska vara.. Provar här eftersom det gäller sedering och i grunden igångsättning efter...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 553
Senast: Liten
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 419
Senast: Karminnie
·
Hästvård Snälla buke, eftersom jag ältar och funderar ihjäl mig medan jag väntar på att få åka till veterinären(vi har tid om exakt en vecka), så...
2
Svar
24
· Visningar
7 144
Senast: skuggi
·
Hästvård I mars månad hittade jag min häst ståendes på tre ben i boxen. Vi hade ett rent helvete med veterinären då jag, som vanligt, fick en...
2
Svar
32
· Visningar
10 584

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Atletix
  • Sabotage?