Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Är det farligt eller dumt att ge vitamintillskott tillfälligt? Jag funderade på en "julklapp" till medryttarhästen (ja, jag har insikt i...
Foder & Strö
Har suttit och läst lite i Kraffts foderkatalog och undrar lite över en sak som ni kanske kan svara på.
Pga av proteinfattigt hö så ger...
Foder & Strö
Hmmmn, jag hittade inget riktigt bra svar på detta, men visst skall man blötlägga Luzern?? Jag kanske e helt borta när jag säger det men...
Foder & Strö
Fick en klubbtidning i går där det stod om en foderföreläsning som en av Kraffts rådgivare hållit. Där fanns att läsa lite saker som jag...
Foder & Strö
Trotts att min inte så unga häst får en kvot på nästan 7 så tycker jag att hon inte förändras åt det håll jag vill. INte en tendens att...
Foder & Strö
Hur gör ni med fodret till stot.
När ni delar dom bara på natten än.
Jag delar dom i dag första natten. Fölis 6,5 mån :confused: :confused:
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.